معرفی پارتیشن دوجداره اداری :

گروه طراحی و تحقیق شرکت مبلمان اداری آدینا با استفاده از تجربیات سال های اخیر در تولید و طراحی مدل های مختلف پارتیشن های دو جداره و تک جداره به مدلهایی از پارتیشن دست یافته اند که زیبایی محیط کار را چند برابر می نماید و علاوه بر آن از کیفیت بالاتری از پارتیشن اداری موجود در بازار برخوردار می باشد.این پارتیشن ها قابلیت نصب و جابه جایی چند باره را دارند و سیستم نصب آنها با سرعت بالاتر انجام می پذیرد. برای تولید پارتیشن های اداری شرکت آدینا از دستگاه های CNC و دقیق استفاده می نماید.
با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

پارتیشن اداری دو جداره


مشتریان ما میتوانند از خدمات طراحی ما برای سفارش پارتیشن دو جداره اداری ، چه پارتیشن کوتاه اداری و چه غیر از آن بصورت رایگان برخوردارشوند. انواع محصولات در زمینه پارتیشن به صورت زیر می باشد:

1-پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و شیشه

2-پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و فلز

3-پارتیشن دو جداره ترکیبی تمام ام دی اف

4-پارتیشن دو جداره تمام شیشه با اسکلت آلیاژ

5-پارتیشن تک جداره ترکیبی ام دی اف و آلیاژ

6-پارتیشن دوجداره لوکس

 7-پارتیشن اداری مدرن

8-پارتیشن اداری سفارشی


برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگیرید.برای مشاهده محصولات بیشتر میتوانید به وبلاگ آدینا پارتیشن مراجعه نمایید.



توصیه هایی برای خرید پارتیشن اداری :

ما در بخش مشاوره و فروش مبلمان اداری ادینا همواره وظیفه راهنمایی مشتریان را برای انجام خرید بهتر بعهده داریم و بنابراین نکاتی که برای خرید پارتیشن اداری دو جداره خوب و ایده آل باید رعایت شود را بطور خلاصه و مختصر  برای شما مشتریان محترم ارائه  مینمائیم 

پارتیشن اداری دو جداره

نکته اول :استفاده از مواد اولیه مرغوب

دقت کنید که تولید کننده یا فروشنده از ام دی اف مرغوب استفاده نماید .توجه داشته باشید نئوپان یا لترون بهیچ عنوان برای تولید پارتیشن مناسب نمیباشند .در صورتیکه بظاهر قیمت ارزانتری هم دارند زیرا نئوپان از استحکام کافی برای پیچ کاری و الیت کاری برخوردار نمیباشد .  .معمولا برای پارتیشن از ام دی اف با ضخامت 16میل و بصورت عاجدار استفاده میکنند که در برابر سائیدگی نیز مقاومت دارد و پیچ خورش نیز مناسب میباشد و چوب با زدن پیچ منهدم نمیشود .از ام دی اف هایگلاس یا براق نیز میتوان در بعضی جاها برای زیباتر کردن پارتیشن استفاده نمود.

پارتیشن اداری دو جداره

نکته دوم :استفاده از ام دی اف 25 میل برای ساخت استراکچر

مسئله بعدی ، مربوط به اسکلت یا استراکچر پارتیشن اداری میباشد .برای داشتن یک پارتیشن اداری با ظاهر مناسب و البته  با استقامت خوب حتما از ام دی اف با ضخامت 25میل باید استفاده شود  .این ستونها بصورت عمودی و افقی ما بین بلوکها و پارتیشن ها استفاده میشوند. و بعبارتی پی بنا هستند و بسیار مهم است که محکم و استوار باشند .

نکته سوم : استفاده از نوار پی وی سی با ضخامت حداقل 2 میلی متر

نکته بعدی نوار پی وی سی دور ام دی اف ها میباشد و چون فقط سطح ام دی اف روکش دارد باید دقت کرد که لبه های آن بخوبی با نوار پی وی سی پوشانده شوند و عایق گردند.

در این مورد نیز از روکش پی وی سی مرغوب که اغلب کره ای هستند استفاده میشود . ولی باید دقت نمود که ضخامت این روکش نباید کمتر از 2میلی متر باشد . بعضی از دوستان و همکاران محترم ممکن است برای پائین آوردن قیمت پارتیشن متاسفانه از پی وی سی با ضخامت 1میل استفاده کنند که اصلا توصیه نمیشود .

پارتیشن اداری دو جداره

نکته آخر: استفاده از پارتیشن کلیکی
انتخاب بهترین سیستم نصب در خرید پارتیشن میباشد . مهمترین موضوع بحث نصب پارتیشن دو جداره اداری میباشد که بمنطور زیبایی و قابلیت مدولار بودن (قابلیت جابجایی) پیشنهاد میشود از سیستم الیت استفاده شود و جدا از نصب پارتیشن اداری دو جداره توسط میخ بادی و پیچ روی کار خودداری فرمائید . 


امیدواریم با ارائه این نکات در انتخاب پارتیشن اداری و خرید آن راهنمایی مناسبی ارائه داده باشیم . 

             چرا بهتر است پارتیشن اداری آدینا  را انتخاب کنید ؟

 ارائه قیمت متناسب با کیفیت :
ما در ادینا بدلیل تولید مستقیم پارتیشن از کارخانه و حذف واسطه و خرید عمده مواد اولیه  قیمت را مناسب و بصرفه کرده ایم تا مشتری برای خرید جنس با کیفیت پول زیادی نپردازد .
 ارائه محصولات با کیفیت بالا بدلیل استفاده از ماشین الات پیشرفته :
ما در واحد طراحی سعی میکنیم بهترین ایده هار  را برای تولید پارتیشن دوجداره ارائه دهیم .زیرا با داشتن  جدیدترین ماشین آلات تکنولوژی صنعت چوب میتوانیم محدودیتها را کنار بگذاریم
 تحویل به موقع و سریع پروژه :
ادینا با داشتن واحد کنترل پروزه و برنامه ریزی سفارشات همواره در ارائه برنامه زمانبندی و تعهد بر سر زمان پیشگام بوده است و میداند که خوش قولی و تحویل سر وقت سفارش از شرایط اساسی یک تولید کننده می باشد .
خدمات پس از فروش و نصب :
ما اعتقاد داریم که فروش پایان یک همکاری نیست بلکه اغاز تعهدات ماست  بنابراین با اطمینان رفع ایراد مونتاژ و تعمیرات پارتیشن اداری تا 10 سال جهت رفاه حال مشتری را در نظر گرفته ایم .

             صداقت و رعایت اصول مشتری مداری :
            ما به مشتری به چشم یک سلطان مینگریم که فرمانش لازم الاحراست بنابرین عدم کم کاری و سود جویی در تولید و ارائه                  کیفیت اصلی و واقعی اجناس خط مشی کاری و کیفی ماست


پارتیشن اداری دو جداره

 
نکات زیر را در مورد  خرید پارتیشن اداری حتما رعایت کنید:

اولین قدم همواره اندازه گیری فضای موجود یا داده برداری میباشد .
  • حتما ارتفاع را از کف سالن تا سقف دقیق اندازه بگیرید ستونها و تو رفتگی ها را فراموش نکنید .
  • ببینید چه نوع پارتیشن اداری مناسب کسب و کار شما است از همان استفاده کنید
  • اگر حفظ حریم شخصی اولویت اول شما ست بهتر است  از پارتیشن  تمام چوبی استفاده کنید
  • اگر بدنبال این هستید که نور طبیعی در محل کار داشته باشید از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید زیراپارتیشن شیشه ای باعث افزایش نور در فضا می شود
  • اگر به طور مکرر نیاز به جابجایی و باز چینش محیط کاریتان دارید حتما  از پارتیشن متحرک استفاده کنید
  • دقت کنید که لولاها و اتصالات پانل ها محکم و مطمئن بسته شده باشندو نصاب شما از بهترین یراق الات استفاده کرده باشد .
     
     

    نقش پارتیشن اداری در دکوراسیون اداری

    امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع نقش پارتیشن در دکوراسیون اداری مواردی را به اشتراک بگذارند.

     

    پارتیشن اداری دو جداره

     

     

      

    در دنیای مدرن امروز، اکثر سازمان ها و اداره ها سعی دارند که در طراحی و دکوراسیون محیط اداری خود از فضا استفاده بهینه را ببرند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    پارتیشن اداری، یکی از انواع مبلمان اداری و از جداکننده هایی است که ضمن حفظ یکپارچگی و وحدت ، نظم و زیبایی محیط، باعث افزایش آرامش، تمرکز و بازدهی کارکنان آن مجموعه اداری خواهد شد.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    ما در این مقاله تلاش کرده ایم که شما را با مفهوم  پارتیشن اداری به عنوان یکی از اجزای مهم مبلمان اداری آشنا کنیم؛ پس با ما  در ادامه این متن همراه باشید.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    بیشتر بخوانید " تفاوتهای پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره "

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    در طراحی یک محیط کار باید به نیاز افراد مختلف توجه کرد وعلاوه بر زیبایی محیط، سبب آسایش و رفاه و افزایش عملکرد کارمندان شد؛ چرا که این افراد همواره ساعات زیادی از روز را در محیط های اداری باید سپری کنند. پارتیشن بندی یک فضا، یعنی آن محیط و فضا (اداری – خانگی ) را بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا تقسیم بندی و به قسمت های مجزا تقسیم می کنند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

     برای زیبایی فضای مورد نظر نیز از پر کننده های سلولزی و فریم های آلومینیومی استفاده می شود.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

     در پارتیشن بندی اداری، فضاهای کوچک و بزرگ محیط اداره را به وسیله دیواره های مدولار با قابلیت طراحی بر اساس نیاز تقسیم بندی می کنند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    به عبارت دیگر، به جداکننده های کاذب و موقت در فضاهای اداری که برای ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی ، نظم بخشی، زیبا سازی، بهینه سازی و به طور کل ایجاد محیطی آرام و به دور از سر و صدا در جهت افزایش بازدهی کارکنان، پارتیشن اداری می گویند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    از انواع مبل اداری آدینا دیدن کنید.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    بنابراین در چیدمان فضای اداری و تقسیم بندی فضای آن یکی از اصلی ترین المان ها ، پارتیشن اداری است.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    در طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری بهتر است که از پارتیشن اداری به خاطر تنوع در طرح، ترکیب بندی رنگ، متریال، ارتفاع و ... به عنوان یک مکمل استفاده شود.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    بیشتر بخوانید " انواع پارتیشن اداری و فواید و معایب هر کدام "

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    انواع پارتیشن ها

    پارتیشن‌ها را اگر بخواهیم به صورت کلی از هم تفکیک دهیم باید بگوییم که پارتیشن ها در دو نوع اداری و خانگی ساخته می‌شوند که البته این دو نوع خود دارای انواع مختلفی چه از نظر جنس، چه از نظر طرح، چه اندازه، چه کیفیت و... هستند. اما می‌توان گفت در حال حاضر پارتیشن‌هایی که در بازار موجود هستند و سفارش گرفته می‌شوند از جنس‌هایی مانند فریم آلومینیوم، فریم چوبی، با پنل‌های چوبی و شیشه‌ای، دو جداره با فریم آلومینیوم، دو جداره تمام چوب، تک جداره با فریم آلومینیوم و تک جداره تمام چوب هستند. البته برخی از آنها نیز به جای چوب از ام‌دی‌اف بهره گرفته شده که از نظر هزینه نسبت به چوب با صرفه‌تر تمام خواهد شد.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    مزایای پارتیشن ها

    یکی از مزیت‌های پارتیشن ها از آنجایی که به عنوان دیوارهای از پیش ساخته شده شناخته می‌شوند و قابلیت جا به جایی و قرار گرفتن در هر محیطی را دارند می ‌توان آنها  را در محیط‌ های گوناگون و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داد. برای همین با جا به جایی یا تغییر دکوراسیون به خوبی اخت گرفته و می‌توان برای آنها جای مناسبی در نظر داشت که هم فضا را زیباتر می‌کند و هم در تغییرات دکوراسیون و در صورت جا به جایی ایجاد یک دکوراسیون تازه می‌تواند به خوبی کمک حال باشد.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    بیشتر بخوانید " بهترین چیدمان و پارتیشن بندی برای پرسنل شرکت یا دفتر کدام است؟ "

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    مزیت دیگری که می‌توان به پارتیشن‌ها اطلاق کرد این است که این دیوارهای جداکننده آنقدر جاگیر نیستند و بخش زیادی از فضایی که در آن قرار می‌گیرند را اشغال نمی‌کنند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    ضمن اینکه موجب نمی‌شوند تا محیط خفه و دلگیر شود بلکه کمک می‌کنند تا فضا رنگ و جلوه‌ای خاص به خود گرفته و حتی در صورت انتخاب درست، فضا را دلنشین‌تر جلوه می دهند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    بزرگ جلوه دادن محیط داخلی مزیت بعدی است که پارتیشن‌ها دارند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    شما با کمک پارتیشن و انجام عملیات جداسازی می‌توانید یک محیط کوچک را بزرگ‌تر نشان دهید. مخصوصا پارتیشن‌هایی که از سقف تا کف ارتفاع‌شان هستند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    اما باید بدانید در زمان انتخاب پارتیشن برای چنین فضایی باید دقت کافی داشته باشید تا پارتیشنی انتخاب کنید که بیشتر دست و پاگیر نباشد و به خوبی بتواند هم محیط را بزرگ‌تر جلوه دهد و هم از پس جداسازی کاربردی برآید.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    این نکته نیز شایان ذکر است که شما با کمک نورپردازی در رسیدن به هدف‌تان بهتر پیش خواهید رفت. پس این موضوع را نیز لحاظ کرده تا به خوبی با محیطی زیبا از طریق پارتیشن و نورپردازی دست پیدا کنید.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    نقش پارتیشن در دکوراسیون اداری

    نقش پارتیشن در دکوراسیون اداری دیگر قابل انکار نیست . نقش پارتیشن در دکوراسیون اداری و امکاناتی که استفاده از پارتیشن اداری ایجاد می کند علاوه بر افزایش کارایی محیط تاثیر بسزایی نیز بر روی دکوراسیون اداری دارد.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    در دکوراسیون داخلی یک فضا، گاهی نیاز داریم از یک اتاق با چند کاربری مختلف استفاده کنیم، می توانیم یک فضای بزرگ را به چند قسمت تقسیم کنیم به طوری که این قسمت ها به طور کامل از هم جدا نشوند بلکه تنها عملکردشان از یکدیگر متفاوت شود.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

     این جداسازی عملکردی به وسیله ی پارتیشن یا همان جداکننده ها صورت می گیرد. با یک انتخاب هوشمندانه می توانید پارتیشنی انتخاب کنید که علاوه بر جداسازی، فضای اضافه نیز برای شما ایجاد کند.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    بیشتر بخوانید " چرا پارتیشن اداری برای هر فضای کاری لازم است "


    مدیران با استفاده از پارتیشن می توانند بر اساس تعداد پرسنل هر واحد و سلیقه خود به تقسیم بندی محیط کاری بپردازند.

    پارتیشن اداری دو جداره


    اتاقهای کوچک پر ازدحام با کارایی غیر مرتبط و کاملا محصور با دیوارهای گچی دیگر قابل تصور نیست.
    هر واحد کاری می تواند بر اساس نوع کارکرد بوسیله پارتیشنی که مناسب آن فضا باشد جدا شود.

    پارتیشن اداری دو جداره


    امکان انتخاب رنگ و ترکیب آن با دیگر محصولات مرتبط مانند مبلمان اداری ، پارتیشن ، کابینت و … یک محیط دنج و به دور از شلوغی را برای پرسنل ایجاد می کند.

    پارتیشن اداری دو جداره


    یک تصمیم صحیح و درست در گرو توجه به نظرات مشاوران طراحی داخلی و انتخاب درست پارتیشن اداری و استفاده از رنگهای همگون است.
    از آنجایی که رفت و آمد مشتریان و تحت تاثیر قرار دادن آنها بسیار برای مدیران مهم است توجه به دکوراسیون داخلی اداری بسیار اهمیت دارد ، چون قطعا رابطه مستقیمی با میزان فروش دارد به همین علت است که هزینه زیادی در این بخش صورت می گیرد.

    پارتیشن اداری دو جداره
  •  

    یکی دیگر از ایده هایی که معمولاً در طراحی دکوراسیون محیط های اداری انجام می شود ساخت اتاق های آرام و دنج برای استراحت، نمازخانه و اتاق جلسات می باشد.

    بیشتر بخوانید " پارتیشن های دوجداره با شیشه مات و سند بلاست راه مات "

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    شما میتوانید برای این دسته از اتاق کار از انواع پارتیشن آلومینیومی، شیشه و ام دی اف استفاده کنید.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    یک ایده دیگر که در کشورهای ایرانی معمولا در ادارات دیده نمی شود اما در کشورهای اروپایی بیشتر اجرا می شود ساخت یک اتاق مادر و کودک در اداره است در بسیاری از ادارات که کارمندان آنها خانم هستند نگهداری از کودک برای مادران یک مشکل بزرگ ایجاد می کند، برای برطرف کردن این مشکل می توان با استفاده از پارتیشن ها یک فضای کوچک برای کودکان ایجاد کرده و مقداری وسایل بازی و یک مربی برای آنها در نظر بگیریم تا کارمندان خانوم با اطمینان خاطر به کار خود تمرکز داشته باشند البته این ایده بیشتر در کشورهای اروپایی اجرا می شود.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    یشتر بخوانید " پارتیشن اداری و دلایل استفاده ازپارتیشن در محیط اداری "

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    سخن آخر

    این که از دیوارک های از پیش ساخته شده در کجا استفاده شود از صفر تا صد به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

    شاید تمایل داشته باشید برای محیط داخلی فضای کار از این کالا استفاده کنید یا انتخاب شما برای متفاوت تر شدن دیزاین داخلی منزلتان باشد.

     در نهایت باید به شما بگویم انتخاب درست سبب بزرگ تر دیده شدن فضای داخلی شما می شود؛ یعنی اگر این کالا در جای مناسب خود قرار نگیرد شما را به هدفی که در پی آن هستید نمی رساند بلکه سبب می شود یک ایده پردازی نامتناسب حاصل شود.

    دیوارک های متحرک ارائه شده در انواع مختلف با طرح های بسیار متنوع در بازار موجود است. به شکلی که به جرات می توان گفت هیچ کسی دست خالی برای خرید این دیوارک های فانتزی بر نمی گردد.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    شما به راحتی می توانید برای محل کار خود، خانه های بزرگ ویلایی و یا خانه های کوچک و آپارتمانی از این محصول نهایت استفاده را ببرید.

    این روزها استفاده از پارتیشن بسیار مرسوم شده است زیرا قابلیت جابجایی آسان آن به شما این امکان را می دهد در وقت و زمان خود برای دیزاین محیط داخلی صرفه جویی به عمل بیاورید.

    با استفاده از یک دیوارک متحرک تفاوت را در دکوراسیون داخلی محیط کار و یا منزل خود مشاهده کنید.

    پارتیشن اداری دو جداره

     

    شرکت آدینا  تنها شرکت مبلمان در غرب تهران با سال ها تجربه در زمینه طراحی و دکوراسیون اداری تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و متناسب با استاندارهای طبی و سلامت، فضایی را طراحی کند تا در محیط اداری خود لذت ببرید.

     لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید...

    برای طراحی با کارشناسان مبلمان اداری آدینا تماس بگیرید.

                                                            آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما

    لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره های زیر در ارتباط باشید...

       02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620