خرید میز کنفرانس

خرید میز کنفرانس یک انتخاب اجتناب ناپذیر برای هر شرکت در زمینه مبلمان اداری  است، پس آیا شما به دنبال ساخت یک اتاق کنفرانس جدید در دفتر خود هستید؟

 

اگر چنین است، پس شما باید یک میز کنفرانس مدرن و شیک را انتخاب کنید تا احساس کنید که به نظر می رسد چیزی بیشتر از هر عامل دیگری به صورت حرفه ای در آن اتاق اتفاق می افتد.

 

فکر دیگری در مورد این واقعیت وجود ندارد که سبک کلی و ظاهر اتاق کنفرانس شما به طور کامل بر روی میز کنفرانس شما متمرکز خواهد شد. عوامل مختلفی وجود دارد که بر اساس آن انتخاب میز کنفرانس، مانند اندازه اتاق، شکل، قیمت، نام تجاری و اندازه آن، وجود دارد.

 

چنین تنوع زیادی از میزهای کنفرانس موجود در بازار وجود دارد که برای یک شرکت که انتخاب مناسب را گزینش کند.همانطور که همه ما می دانیم اتاق کنفرانس یکی از اتاق های مهم در شرکت است، زیرا این جایی است که همه شرکت ها برگزار می شوند، جلسات مهم مصاحبه ها برگزار می شود و مدیران برتر و مقامات ارشد شرکت می گویند . شما باید اطمینان حاصل کنید که میز کنفرانس اکثریت فضای اتاق کنفرانس را اشغال نمی کند زیرا بیشتر ظاهر آن زشت خواهد شد. اشکال مختلفی وجود دارد که برای خرید میز کنفرانس می توانید اقدام کنید. شما به راحتی می توانید اشکال مستطیلی، گرد، B شکل، میز کنفرانس مدولار و غیره … دریافت کنید.

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

خرید میز کنفرانس

این اساسا بستگی به تعداد افرادی که می خواهید در اتاق قرار گیرد دارد.طراحی میز کنفرانس بر اساس نوع کسب و کار شما انجام خواهد شد. هنگامی که نوع طراحی را انتخاب می کنید، گام بعدی انتخاب رنگ است. شما می توانید یک میز کنفرانس رنگی تیره یا روشن  را انتخاب کنید. اگر اتاق کنفرانس شما به اندازه کافی بزرگ نیست، من ترجیح می دهم میز کنفرانس با رنگ روشن را انتخاب کنید. در سناریوی مخالف، شما می توانید رنگ تیره را انتخاب کنید. شما می توانید به یک فروشگاه مبلمان محلی بروید یا فروشگاه آنلاین را مرور کنید تا میز های کنفرانس انتخابی خود را گزینش کنید. انواع مختلفی وجود دارد که در بازار وجود دارد، بنابراین شما در پیدا کردن میز کنفرانس مناسب برای شرکت خودتان مشکل زیادی نخواهید داشت.

خرید میز کنفرانس

قیمت میز کنفرانس

قیمت میز کنفرانس در رابطه مستقیم با مقدار بودجه شما دارد. به طور یقین در کنار خرید تمام مبلمان اداری ، انتخاب یک میز کنفرانس جدید نیز می تواند یک کار ضروری باشد. عوامل مختلفی وجود دارد که باید در هنگام خرید میز کنفرانس جدید در شرکت خود به خاطر داشته باشید. نکات زیر به برخی نگرانی های کلیدی مربوط می شود که امیدواریم جستجو شما برای میزهای کنفرانس را آسان تر و راحت تر کند.

خرید میز کنفرانس

فضای در دسترس

اولین و مهمترین چیزی که باید در هنگام انتخاب میز کنفرانس مناسب در نظر گرفت، فضای موجود است. شما ممکن است یک میز بزرگ کنفرانس برای پذیرفتن هرچه بیشتر افراد را داشته باشید، اما به یاد داشته باشید که باید اتاق کافی در اطراف میز کنفرانس را برای افرادی که در اتاق کنفرانس قرار می گیرید و برای سایر محصولات و مبلمان نیز می گذارید، محاسبه منید. اتاق کنفرانس فقط یک میز کنفرانس و صندلی نیست، شما همیشه به موارد دیگر مانند پروژکتور، تخته برای نمایش چیزی و غیره نیاز دارید.

خرید میز کنفرانس

  • تعداد افراد

همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است بخواهید بزرگترین میز کنفرانس را داشته باشید که می توانید در اتاق کنفرانس خود جا دهید، اما باید تعداد افرادی را که معمولا در جلسات خود شرکت می کنند، در نظر بگیرید. در حالی که یک میز بزرگ کنفرانس که توانایی بیست نفر برای نشستن را دارد می تواند چشمگیر باشد، اما ممکن است به مقدار کمی مورد استفاده قرار گیرد زیرا جلسات شما معمولا شامل چهار یا پنج نفر ممکن است باشد. پس بر حسب تعداد نفرات دست به انتخاب بزنید. این مورد بر قیمت میز کنفرانس تاثیر گذار است و ممکن است مایه ایجاد هزینه های هنگفت مالی برای شما شود.

خرید میز کنفرانس

  • نسبت میز کنفرانس به مبلمان دیگر

یک اشتباه رایج مردم هنگام انتخاب یک میز کنفرانس وجود دارد و آن استفاده نادرست از صندلی کنفرانس است. شما باید سعی کنید از خرید یک میز کنفرانس که در مقایسه با صندلی های مربوطه نامناسب و کوچک است، جلوگیری کنید و به این ترتیب افرادی که از آنها استفاده می کنند احساس ناراحتی یا تنگی جا خواهند کرد، این بدان معنا است که تعداد صندلی ها با مقدار فضای میز کنفرانس در ارتباط باشد.

خرید میز کنفرانس

  • تصمیم گیری در مورد بهترین شکل

میز کنفرانس در اشکال مختلف یافت می شود. شکل یک میز کنفرانس اغلب بر ماهیت اتاق کنفرانس تاثیر می گذارد. یک مثال برای نشان دادن نقطه، یک میز کنفرانس گرد است که همه را در یک میدان یکسان نگه می دارد و همکاری را تشویق می کند. از سوی دیگر، یک میز کنفرانس مستطیلی که رئیس گروه یا سازمان در وسط قرار دارد، نشان دهنده یک سلسله مراتب در اتاق کنفرانس شما است.

خرید میز کنفرانس

  

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .