معرفی انواع کتابخانه چوبی خانگی و اداری

آشنایی با انواع کتابخانه اداری مدرن و سفارشی آدینا :

یقینا یکی از اصلیترین نیازهای هر سازمان در زمینه تجهیز دفاتر به مبلمان اداری تخصیص محلی از فضای کار به کتابخانه اداری جهت نگهداری و بایگانی مدارک و اسناد مورد نیاز پرسنل میباشد .

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

کتابخانه اداری علاوه بر جادار بودن باید دو ویژگی امن بودن و همچنین زیبایی را نیز داشته باشد .

بیشتر مدیران سعی میکنند برای زیبا کردن اتاقشان از کتابخانه کوتاه (کردانزا) استفاده کنند که معمولا این کتابخانه اداری با میز مدیریت و میز کنفرانس و میز پذیرایی نیز همخوانی دارد .

کتابخانه اداری

ما کتابخانه اداری سفارشی مخصوص به شما را تولید می کنیم.برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگیرید.

بیشتر ببینید: پارتیشن اداری مبلمان اداری آدینا 

بیشتر بخوانید:پارتیشن برای اداره 

بیشتر بدانید: پارتیشن ام دی اف 

برای ملاحظه بیشتر شما :پارتیشن اداری آلومینیومی

کتابخانه اداری در محیط های اداری علاوه بر نقش مکمل زیبایی در کنار سایر محصولات اداری نقش حفاظتی و نگهدارنده اسناد را هم دارد و از همین چهت استاندارد بودن یا سفارشی بودن کتابخانه خیلی مهم است .

کتابخانه اداری

 البته هنوز در بعضی ادارات و سازمانهای اداری ، از کتابخانه و کمد اداری مدرن هم استفاده میشود و البته کتابخانه اداری چوبی نیز جذابیتهای خودش را برای مشتریان دارد اگر قصد خرید اینترنتی کتابخانه های اداری پیشرفته و لوکس را دارید حتما به سایت آدینا سری بزنید .

کتابخانه اداری

کتابخانه های اداری و خانگی در انواع طرحها و شکلهای مختلف در بازار وجود دارند .شما  می توانید کتابخانه ای برای سازمان یا منزل خود خریداری کنید که ارتفاع  آن تا سقف منزل یا دفتر کار شما هم برسد .

یا ممکن است فقط چند طبقه (دیوایدر) داشته باشد و یا حتی آنقدر کوتاه باشد که برای برداشتن کتابها و رونکنهای داخل طبقات  مجبور شوید بنشینید و یا خم شوید.

کتابخانه اداری

بعضی از کتابخانه ها دارای عمق زیاد و یا باصطلاح پهن هستند و برخی از کتابخانه ها دارای عمق کم و یا باصطلاح باریک هستند .

بعضی از این کتابخانه های اداری یا خانگی دارای درب هستند و حتی قفل میشوند که این بخاطر این است که محافظت بیشتری از کتابها بعمل آید و کتابها را خطرات ناشی از گرد و غبار و رطوبت  ونم دور نگه دارند.

کتابخانه اداری

در زمینه کتابخانه اداری در شرکت آدینا  محصولات متنوع و زیبایی  وجود دارد و البته ممکن است همین امر انتخاب را برای شما قدری سخت  کند.

بخاطر همین موضوع تصمیم گرفتین تا بعضی از مهمترین نکاتی را که باید در زمان خرید کتابخانه به آن توجه کافی  داشته باشید را بصورت آیتم وار برایتان بازگو نماییم .

اولین آیتمی که باید قبل از اقدام به خرید کتابخانه به ان توجه کنید فضایی است که قرار است کتابخانه در آن قرار بگیرد مکانی را که برای کتابخانه تخصیص داده اید بدرستی اندازه گیری کنید اگر این مکان داخل یک فرو رفتگی میباشد  حتما دقت کنید که حالت ذوذنقه ای نداشته باشد .

حتما داخل به داخل فرو رفتگی را اندازه بگیرید و اگر نامتقارتن است دو الی سه سانت کتابخانه با طول کمتر سفارش دهید.ابعاد کتابخانه نظیر طول و عرض و ارتفاع را یادداشت کنید تا زمانیکه از سایت اینترنتی آدینا خرید میکنید بدرستی بتوانید سفارش دهید.

کتابخانه اداری

حتما تعداد کتابهای خود و همچنین زونکن هایی که میخواهید درون کتابخانه قراردهید را حتی بصورت حدودی بدانید همچنین بلندترین ارتفاع کتاب تان را بدانید بعضی کتابها دارای ارتفاع بالایی هستند و در صورتیکه فاصله قفسه ها کم باشد باید کتاب را کج درون کتابخانه قرار دهید .

اینگونه میتوانید کتابخانه ای با تعداد قفسه های مناسب تهیه کنید . اگر میخواهید مواردی مانند قاب عکس ، لوح تقدیر و مجسمه نیز در کتابخانه قراردهید حتما از قبل قفسه ای در کتابخانه برای آنها منظور کنید .

کتابخانه اداری

  

 توصیه بعدی ما فقط مختص به کتابخانه اداری ندارد بلکه اگر شما بخواهید میز اداری نیز خریداری کنید باز ما این توصیه اکید را به شما گوشزد میکنیم .

در هنگام خرید باید به دکوراسیون اداری موجود در فضای اداری خود توجه کافی داشته باشید بنحوی که با کل فضای موجودتان محصول جدید همخوانی و سازگاری داشته باشد .

اگر بتوانید کتابخانه ای تهیه کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها را داشته باشد میتوانید براحتی هر کتاب با هر ارتفاع و سایزی را درون آن جای دهید

کتابخانه ها اکثرا از نظر طراحی در شکل های منتظم هندسی بصورت مربعی و مستطیلی ساخته میشوند البته این به این دلیل است که اکثر فروشندگان مبلمان اداری بیشتر از رنگ و طرح به کارکرد و عملکرد توجه دارند . اما ما در مبلمان اداری آدینا با ارائه رنج وسیعی از کتابخانه های اداری در طرح و رنگهای مختلف سعی کرده ایم این محدودیت را رفع کنیم .

امروزه دکوراسیون اداری جایگاه ویژه ای را در اختیار گرفته و تقریبا همه می دانند دکوراسیون اداری و مبلمان اداری مناسب چه تاثیراتی بر نحوه کار و فروش و درآمد میگذارد . زیبایی و کارایی مبلمان اداری دو موضوع مهم در این عرصه کاری است که باید به آن توجه زیادی داشت .

نحوه چینش مبلمان اداری در یک محیط اداری نیز بسیار مهم است  حائز اهمیت است ، اینکه از میز و صندلی های اداری مناسب در جای مناسب آن استفاده کنید میتواند هم بالا ترین کارایی هم بیشترین زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد ، استفاده از کتابخانه های اداری بلند و کوتاه علاوه بر زیباتر کردن محیط اداری مناسب ترین شرایط را برای حفظ و جاسازی مدارک و اشیاء مختلف است .

کتابخانه بلند اداری برای فضایی که پرسنل شما در انجا حضور دارند مناسب است . استفاده از کتابخانه های بلند برای نشان دادن ویترین افتخارات به مهمانان و مراجعین شما انتخاب درستی است و میتوانید از استند هایی برای نشر اثار خود و گذاشتن مجلات و کاتالوگ های کاری و روزنامه های درون سازمانی خودتان استفاده کنید و برای مراجعین و مهمانان خود ارزش والایی قائل شوید .

 

کمد اداری

کمد اداری معمولا در شرکت ها و سازمان های اداری و تجاری وجود دارد . این محصولات باید برای حفظ نگهداری وسایل پرسنل و به طور کلی کاربران در هر مجموعه ای وجود داشته باشد .

کمد اداری باید برای پرسنل درجه بالای یمک سازمان به نحوی طراحی و تولید شود که علاوه بر حفظ نکات امنیتی برای نگهداری اسناد و مدارک ، قابلیت هایی همچون محل آویز کت و شلوار و پیراهن و … را نیز داشته باشد .

طول و عمق این کمد های اداری بسته به نوع نیاز مشتریان متفاوت است . گاهی فقط برای نگهداری وسایل از آن استفاده می کنید و به عنوان محیطی برای جمع کردن تمام وسایل خود از آن استفاده می کنید . گاهی برای نگهداری صندوق شخصی خود از آنها استفاده می کنید . به هر حال در هر نوع استفاده از آن ابعاد متفاوت است .

در بسیاری از سازمان های بزرگ برای سامان بخشیدن به محیط اداری برای هر شخص به طور مجزا کمد اداری تعبیه شده است که هم نمای زیبایی را به محیط می بخشد ، هم کارایی بالایی را دارد و هم نشان دهنده وسعت سازمان شما به مشتریانتان می باشد .

فایل اداری

فایل های اداری یکی از ملزومات لازم برای همه مجموعه های می باشد . در سالیان گذشته استفاده از این فایل های اداری کمتر شده ، دلیل این میزان کاهش در استفاده از این محصول اداری پیشرفت تکنولوژی و لزوم استفاده همگن از این سیستم ها می باشد .

نگهداری اسناد و مدارک دریگر مانند سال های گذشته به صورت فیزیکی و روی کاغذ ها نمی باشد ، اکثر اطلاعات و گزارشات و اسناد در مجموعه های در پایگاه های داده ای ذخیره و نگهداری می شوند . بعضی از اسناد و مدارک لازم است به صورت فیزیکی در اختیار مدیران مجموعه ها قرار بگیرد . استفاده از فایل های اداری برای میز مدیریت و میز کارمندی و کارشناسی جزئی از کاربرد های آن ها به شمار می رود . زیبایی فایل اداری و همساز بودن آن ها با سایر دکوراسیون اداری یکی از مهمترین موضوعات در طراحی دکوراسیون اداری می باشد . مبلمان اداری در گذشته به تنوع حالا نبود . فایل های اداری نیز در سالیان پیش از جنس فلز با رنگ های محدود بودند . در حال حاضر فابل اداری متناسب با دکوراسیون شما با رنگ و جنس مورد نظر خودتان در دسترس است .

 


کتابخانه اداری آدینا

در ادامه به معرفی انواع  کتابخانه اداری آدینا میپردازیم .