ابعاد استاندارد میز کنفرانس

ابعاد میز اداری کنفرانس رابطه مستقیمی با تعداد نفراتی که پشت آن مینشینند یا بعبارتی شرکت کنندگان در جلسه دارد .

 

در نظر گیری یک ابعاد استاندارد خاص برای هر میز کنفرانس شاید کار ساده ای نباشد ولی میتوان برای آن یک خطوط راهنما بصورت زیر در نظر گرفت .

معمولا طول دسته به دسته یک صندلی کنفرانس استاندارد بین 55الی 60سانتی متر میباشد برای اینکه دو صندلی هم که کنار هم قرار میگیرند بهم نخورند و باصطلاح راحت به زیر میز کنفرانس بروند باید بین آنها 10 سانتی متر فاصله در نظر گرفت

 

بنابراین ابعاد استاندارد برای هر دو نفری که پشت یک میز کنفرانس دو نفره قرار میگیرند حداقل برابر 125الی 130میباشد کمتر از این مقدار باعث ناراحتی و برخورد افراد شرکت کننده در جلسه با یکدیگر خواهد شد .

عرض میز کنفرانس نیز خیلی متاثر از فضای اتاق میباشد ولی حداقل عرض مورد نیاز برای یک گفتگوی مناسب و موثر 90سانتی متر میباشد بنحویکه دو نفر بتوانند رو در رو وسایلشان را روی میز پهن کرده و با یکدیگر صحبت کنند . با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

میزهای کنفرانس بر اساس ظرفیت افراد ساخته می شود. این میزها بر اساس تعداد نفرات شرکت کننده در جلسه  از2نفره شروع می شوند. یک میز اداری کنفرانس می تواند چهار نفره  , شش نفره, هشت نفره , ده نفره  و.....نفره باشد.

بیشتر ببینید : انواع مبل اداری آدینا 

برای میزهای کنفرانسی که شرکت کنندگان و کسانی که پشت آن مینشینند کمتر از  12 نفر هستند  می توان ابعادی را به عنوان ابعاد فرضی  استاندارد در نظر گرفت ولی این ابعاد استاندارد عمومی و قاطع نیستند و بر اساس نظرات  هر مشتری و هر سازمانی میتوانند  تغییر کنند .همیشه به یاد داشته باشید  در انتخاب ابعاد استاندارد میز کنفرانس مهمترین و تاثیر گذارترین پارامتر خواسته های مشتری است . 

 

بعضی شرکتها از قبل میز کنفرانس را با یک ابعاد مشخص تولید کرده و در اختیار مشتری میگذارند در اینگونه موارد مشتری نمیتواند نقشی در تعیین ابعاد و یا طرح این میز داری داشته باشد ولی درزمان تولید میز سفارشی کنفرانس عموما مشتری  بر اساس فضای موجود اقدام به دادن سفارش میکند. شرکت مبلمان اداری آدینا با تخصص ساخت و طراحی سفارشی انواع میز اداری و بخصوص میز کنفرانس  توانایی لازم برای پاسخگویی تولید  بر اساس سلیقه مشتری دارد.

بیشتر ببینید : انواع مبلمان اداری کلاسیک

 در ادامه ما بعضی از  ابعاد استاندارد میز کنفرانس را به صورت نه قاطعانه و بلکه ضمنی  بیان می کنیم. بخاطر داشته باشید که این ابعاد ثابت نخواهند بود بدلیل ثابت نبودن سلیقه مشتری و خیلی موارد دیگر.

 

بیشتر بخوانید :قیمت مبلمان اداری و عوامل تاثیر گذار در آن 

 ابعاد استاندارد میز کنفرانس

ابعاد میز کنفرانس چهار نفره

در بیشتر مواقع میز کنفرانس  چهار نفره بشکل یک میز مربعی شکل یا مستطیل شکل و یا دایره ای است. میز کنفرانس اداری 4 نفره به صورت مربع به ضلع  1 متر ساخته می شود.یعنی سطح روی میز 1متر مربع است .ارتفاع میز کنفرانس 75سانتی متر و ثابت است .

ابعاد میز کنفرانس شش نفره

میز کنفرانس شش نفره یک میزاداری که عمدتا به شکل  مستطیل و یا بیضوی میباشد که معمولا در ابعاد با طول 2متر و عرض 1 متر ساخته میشود .البته بسته به فضای مشتری میتوان عرض بیشتری را هم در نظر گرفت .

 

ابعاد میز کنفرانس هشت نفره

ابعاد میز کنفرانس هشت نفره :عرض میز 8نفره حداقل باید 100سانتی متر باشد و طول آن حداقل 200الی 210باید باشد اگر فضای کافی در اختیار مشتری باشد بهتر است عرض را 120و طول را 220بگیرد 

ابعاد استاندارد میز کنفرانس

ابعاد میز کنفرانس 10 نفره

میز کنفرانس 10 نفره را می توان به صورت 130 عرض و طول 180 تا 300 طراحی نمود. البته عرض میز را می توان بیشتر هم در نظر گرفت

ابعاد استاندارد میز کنفرانس

ابعاد میز کنفرانس 12 نفره

میز کنفرانس 12 نفره را می توان به صورت 130 عرض و طول 220 تا 360 طراحی نمود. البته عرض میز را می توان بیشتر هم در نظر گرفت

بیشتر بخوانید :خلاقیت و دکوراسیون اداری 

نکاتی در خصوص ابعاد میز کنفرانس

بعضی از مشتریان ما در تماس با شرکت بدنبال گرفتن اطلاعاتی نظیر گرفتن ابعاد استاندارد میز کنفرانس میباشند .در این مقاله ماسعی کردیم که ضمن دادن اطلاعات مفید به مشتریان خود مجددا  اعلام بداریم که در دکوراسیون اداری و یا دکوراسیون هر فضای کاری  ابعاد بر اساس فضای موجود بازتعریف می شوند و استاندارد تعریف شده شدیدا متاثر از میزان فضای موجود است. در واقع نمیتوان اعلام کرد که طول و عرض استاندارد میز کنفرانس چقدر هست. شما بایستی بر مبنای فضایی که در اختیار دارید میز اداری خود را انتخاب نمایید.

ابعاد استاندارد میز کنفرانس

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .

برای ملاحظه محصولات ما میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمایید
مبلمان اداری یکتا دکور مبلمان اداری آدینا
مبل اداری مبل اداری
مبل و نیم ست اداری مبل و نیم ست اداری
میز اداری میز اداری
میز مدیریت میز مدیریت
میز کنفرانس میز کنفرانس
میز کارمندی میز کارمندی
میز کارشناسی میز کارشناسی
میز کارگروهی میز کارگروهی
میز منشی میز منشی
کانتر منشی کانتر منشی
کانتر اداری کانتر اداری
کتابخانه اداری کتابخانه اداری
کمد اداری کمد اداری
پارتیشن پارتیشن
پارتیشن اداری پارتیشن اداری
پارتیشن دوجداره پارتیشن دوجداره
پارتیشن ام دی اف پارتیشن ام دی اف
پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای
پارتیشن آلومینیومی پارتیشن آلومینیومی
تجهیز سالن همایش تجهیز سالن همایش
صندلی اداری صندلی اداری
صندلی مدیریت صندلی مدیریت
صندلی کارمندی صندلی کارمندی
صندلی کارشناسی صندلی کارشناسی
صندلی کنفرانس صندلی کنفرانس
صندلی انتظار صندلی انتظار
صندلی دانشجویی صندلی دانشجویی
دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری
میز مدیریت کلاسیک میز مدیریت کلاسیک
صندلی اداری کلاسیک صندلی اداری کلاسیک
مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری کلاسیک