با میز اداری بیشتر آشنا شوید

با میز اداری بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خود را برای خرید و انتخاب یک میز اداری مناسب بالا ببرید . انواع میز اداری کدام اند؟ کاربرد های میز اداری در سازمان های مختلف چیست ؟ سبک های متفاوت میز های اداری چیست ؟ تفاوت و کاربرد میز های اداری ؟ میز اداری مناسب را از کجا بخریم ؟ قیمت میز های اداری ؟  این ها سوالاتی است که موقع خرید میز اداری از خود    می پرسید . ما در مقاله ” با میز اداری بیشتر آشنا شوید ” به تمام این سوالات پاسخ می دهیم و سعی داریم وجه تمایز میز های اداری را بازگو کنیم و مبلمان اداری یکتا را به عنوان یکی از فروشنده های معتبر و باکیفیت  میز های اداری و مبلمان اداری معرفی کنیم و تفاوتمان با سایرین را بررسی کنیم . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید .

انواع میز اداری

ابتدا انواع میز اداری مبلمان اداری یکتا را برای شما شرح می دهیم تا پیش زمینه ای برای آشنایی با میز اداری داشته باشیم ، ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با افتخار طراح و تولید کننده انواع میز اداری با کیفیت برای محیط کار شما هستیم . سبک های متفاوت در مبلمان اداری و دکوراسیون اداری را پشتیبانی می کنیم . سبک هایی از قبیل مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن ، مبلمان اداری چوبی ، مبلمان اداری سفارشی ، و ….  . در ادامه انواع میز اداری را دسته بندی می کنیم :

الف ) میز مدیریت

ب ) میز کارمندی و میز کارشناسی

ج ) میز کنفرانس

-میز کنفرانس 4 نفره

-میز کنفرانس 6 نفره

– میز کنفرانس 8 نفره

– میز کنفرانس 10 نفره

– میز کنفرانس 12 نفره و ….

پ) میز کار گروهی

ه ) میز منشی ، کانتر پذیرش

خ ) میز پذیرایی

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

در  حال حاضر بسیاری از افراد در خانه خود نیز کارر هایی را انجام می دهند . استفاده از میز اداری برای خانه نیز بسیار مناسب است . میزی کهکاربرد لاز را داشته باشد و زیباییی را نیز به خانه و دکوراسیون آن هدیه دهد . میز هایی اداری خانگی امروزه طرفدارران زیادی را پیدا کرده است و دلیل این موضوع هم پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم است . کارها در زمان قدیم در محل خاص خارج از خانه فقط انجام می شد .، اما در حال حاضر با افزایش دور کاری ها و قریلنسر ها میزز اداری خانگی طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است .

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

میز اداری زیبا

میز اداری زیبا عنوان دومین بخش این مقاله است . زیبایی به طور کلی سلیقه ای بوده و نمی توان معیار و خط کش برای همه گذاشت اما برخی از موارد هستند که به دید اکثریت زیبایی را نشان می دهند . بررسی این موارد کار سختی نیست فقط نیاز به یاد آوری دارد تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید . میز اداری زیبا به میزی می گویند که با محیط همخوان باشد . دکوراسیون هر اتاقی به هر سبکی باشد زمانی زیبایی را به نمایش می گذارد که فضای اتاق به طور درست چیده شده باشد و همخوان باشد .  به طور مثال میز مدیریتی که در جایی درست با یک طراحی فوق العاده قرار بگیرد میز مدیریت زیبا نامیده می شود . برای زیباتر نشان دادن میز مدیریتی در یک اتاق مدیریت بهتر است از محصولاتی که یک اتاق مدیریت را کامل می کند استفاده کنید ، کتابخانه اداری کوتاه و مبل و نیم ست اداری به همراه میز پذیرایی و میز کنفرانس از این دسته محصولات هستند . میز کنفرانس زیبا نیز همینطور است هماهنگ بودن رنگ و طرح میز با محیط و طراحی اصولی و جایگذاری دقیق آن است که زیبایی را نشان می دهد . میز کارمندی و کارشناسی در یک سازمان بهتر است در یک محیط از یک طرح و نقش باشند و بیشتر زیبایی را در تعداد زیاد و چینش اصولی آن ها است که به نمایش گذاشته می شود .

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

قیمت میز اداری

قیمت میز های اداری بسته به نوع آن ، سبک سفارشی شما ، رنگ و طرح و متریال مصرفی متغیر است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تمام میز های اداری را طراحی و تولید می کنیم . در حال حاضر بسیاری از کارگاه هایی کوچک امکان ساخت میز اداری را دارند و وجه تمایز شرکت های بزرگ و معتبر با سایرین ، تنوع طرح ، تضمین کیفیت محصولات ، پرداخت امن و گارانتی محصولات است . قیمت میز های اداری بازه بسیار بزرگی را دربر می گیرد یعنی مهم میز اداری هفتصد هزار تومانی در بازار موجود است هم میز اداری هفتاد میلیون تومانی . علت این تفاوت هم تنوع در طراحی ساخت انواع میز اداری است . میز اداری که از چوب خاصی ساخته شده باشد و یراق اروپایی و یا از جنس های نقره و طلا استفاده کرده باشد ، طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به سایرین دارد .ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تجربه ساخت انواع میز های اداری با انواع متریال ها را داریم و در همه حال فقط سعی کردیم کیفیت محصولات را حفظ نماییم تا مشتریان روز به روز از خرید خود احساس رضایت بیشتری را بکنند .

با میز اداری بیشتر آشنا شوید

بورس خرید و فروش میز اداری

خرید و فروش میز های اداری بازار خوبی را به خود اختصاص داده است . بسیاری از شرکت ها و گروه ها هستند که میز ها و مبلمان اداری دست دوم را خریداری می کنند و با یک تعمیرات کوچک به چرخه استفاده بازمی گردانند و دلیل این کار هم این است که بسیاری از شرکت ها و سازمان های نوپا در ابتدا نیازمند دکوراسیون خاصی نیستند و شرایط خریداری آن را در آن لحظه ندارند. بهترین انتخاب برای این نوع شرکت ها و استارت آپ ها خریداری مبلمان اداری و میز اداری دست دوم است تا در آینده ای نزدیک با یک دکوراسیون اداری بسیار شیک به کار خود ادامه دهند . بسیاری از شرکت ها و سازان ها هستند که قصد تغییر دکوراسیون اداری خود را دارند و مبلمان اداری قبلی خود را با قیمتی پایینتر به حراج می گذارند . با احتساب تمام شرایط موجود به هیچ عنوان نباید از دکوراسیون اداری خود غافل شوید . اهمیت مبلمان اداری مناسب را در گذشته بارها و بارها  گفته ایم و حالا فقط یک یادآوری می کنیم : ” مبلمان اداری مناسب برای سازمان و شرکت بر روحیه کاری شما بسیار تاثیر گذار است و افزایش روحیه به معنای به تعویق انداختن خستگی و بازده کاری بالا می باشد . اگر خلاقیت را نیز در دکوراسیون اداری به کار ببرید هم روحیه خلاق را به بازی می گیرید و در کار ها و امور خود بسیار خلاقانه عمل می کنید . مبلمان اداری ار نا مناسب باشد در طولانی مدت باعث ایجاد درد های شدید فیزیکی ی شود و باید این موضوع را جدی گرفت .