آشنایی با میز پذیرش  مدرن و سفارشی تولید شده در مبلمان اداری  آدینا :

شما بعنوان مشتری وارد هر جایی شوید که بنوعی به مشتریان خدمات میدهند نظیر مطب ، سالن آرایش، سالن ورزشی ، سازمانهای خصوصی و دولتی و...اولین چیزی که به چشم شما میخورد میز پذیرش یا کانتر پذیرش و یا کانتر منشی خواهد بود هر چقدر میز پذیرش یا کانتر پذیرش زیباتر طراحی شده باشد فضا را زیباتر خواهد نمود . آدینا با داشتن توان تولید تخصصی در ساخت کانتر پذیرش مدرن و میز منشی سفارشیتبحر لازم را دارد و انواع کانترهای پذیرش گرد و کانتر چهار گوش را با ام دی اف و ترکیب ام دی اف با شیشه و فلز طراحی و اجرا نموده است. 

 در ادامه به معرفی کانترهای پذیرش آدینا میپردازیم .

کانترهای اداری آدینا با ام دی اف ، جوب ، فلز ، شیشه و گاهی اوقات بنا به درخواست مشتریان با کورین یا سازه های خاص طراحی و تولید میشوند .در طراحی کانتر اداری لوکس و مدرن یا کلاسیک ما مواردی مانند برند شرکت ، مراجعین و پاسخگویان را در نظر میگیریم .یقینا کانتر اداری برای یک مطب با میز پذیرش یک لابی ساختمان اداری و کانتر پذیرش یک سازمان با یکدیگر تفاوت دارند و ما این تفاوتها را در ابعاد و طرح و جنس و رنگ کانتر پذیرش در نظر میگیریم .آدینا با درک اینکه ورودی یک سازمان ،شرکت،مطب، چقدر در تصویر سازی برای مشتریان میتواند مهم باشد میز منشی را با طرحهای متنوع نظیر میز کانتر خاص ، میز پذیرش لوکس ،کانتر اداری VIP ارائه نموده است . کانتر اداری با قیمت مناسب را از آدینا بخواهید .اگر نیاز به کانتر اداری سفارشی با ابعاد متغیر و رنگ خاص دارید ما متخصصین خود را به محل شما اعزام میکنیم تا با توجه به فضای اداری شما بهترین طرح را برای میز پذیرش اداری پیشنهاد دهند .در کانتر وروی لابی باید ملاحظات خاصی در طراحی و تولید دیده شود که متخصصان ما با توجه به نام و برند سازمانی آنرا به  شما پیشنهاد خواهند داد .میزهای پذیرش مطب در طراحی کاملا با میز کانتر بانک (میز پیشخوان بانک) تفاوت دارند لطفا برای دریافت لیست قیمت کانتر اداری با دفتر فروش با شماره 02144620086تماس بگیرید.

میز پذیرش گرد

میز منشی گرد/کانتر پذیرش گرد :

میز پذیرش یا کانتر های اداری انواع مختلفی دارند که یکی از زیباترین طرحهای آنها کانترهای قوس دار یا کانتر گرد میباشند . آدینا با استفاده از ماشین آلات تخصصی نظیر دستگاه سی ان سی و همچنین دارا بودن طرحای متنوع سعی کرده است تا این محصول را بصورت سفارشی برای مشتریان خود تهیه نمایدکانترهای اداری در بیمارستانها و سالنهای ورودی سازمان کاربرد زیادی دارند .برای اطلاع از قیمت کانتر پذیرش مدرن و میز منشی سفارشی با دفتر مرکزی به شماره 02144620086 تماس بگیرید.

میز پذیرش چهارگوش

معرفی انواع میز منشی /کانتر منشی و کانتر پذیرش چهارگوش:

میز پذیرش چهارگوش در ورودی سازمان شما زیبایی خاصی به واحد نگهبانی یا واحد اطلاعات میبخشد . مبلمان اداری آدینا سعی کرده با ارائه انواع میزهای پذیرش چهارگوش بصورت تک کاربره و دو کاربره دست مدیران را در انتخاب این کانتر اداری مدرن باز بگذارد.برای اطلاع از قیمت کانتر پذیرش سفارشی و میز منشی مدرن  لطفا با دفتر مرکزی به شماره 02144620086 تماس بگیرید .

میز پذیرش مدرن

میز پذیرش مدرن|کانتر پذیرش خاص

با رشد روز افزون مدرنیته و افزون خواهی افراد طرحهای میز پذیرش نیز دگرگون شده اند ما در اینجا بعضی از مدلهای میز پذیرش مدرن ، لوکس و خاص را به مشتریان خود ارائه نموده ایم . شما میتوانید ابعاد سفارشی خود را با رنگهای دلخواه خود داشته باشید.




میز اداری مدرن

 میز اداری مدرن یک بخش لاینفک  از مبلمان اداری مدرن یک کسب و کار و محیط اداری آن میباشد و به بیانی دیگر یافتن یک میز اداری مدرن ممکن است برای خیلی از افراد کار دشواری باشد،موارد بسیاری برای بررسی درزمان انتخاب وخرید میز اداری مدرن وجود دارد. برای مثال یک میز پذیرش مدرن تا چه مقدار از فضای محیط کار شما را اشغال میکند؟ شما به عنوان صاحب سازمان یا مدیریت عامل شرکت بر روی میز مدیریت مدرن خود بیشتر از چه وسائلی استفاده میکنید؟ تنظیم نور و دکوراسیون  رنگ در اتاق کار شما به چه ترتیبی میباشد ؟ سوالاتی نظیر این موارد که می تواند کمک شایانی  به تهیه بهترین میز پذیرش  برای سازمان شما بنماید .

میز مدیریت مدرن 

شما در جستجوی  یک میز مدرن مدیریتی  بازیبایی و جذابیت خاص ان کیفیت بالا درکارایی و عملکرد میباشید.اما بخشی متحیرکننده این موضوع است که وقتیکه شمابرای انجام برخی ازکارهایتان بصورت روزانه خود پشت میزاداری مدرن خود می نشینید،ممکن است بعضی از نقطه نظرات متفاوت ومتضاد درمیز مدیریت مدرنبرای شما پیش بیآید.باید قبل از ایجاد تصورات بیخودی در ذهنتان دست به بررسی اصولی بزنید.باید بدانید که  هیچ چیز مانند یک راه حل جامع  برای یک دکوراسیون اداری مناسب میباشد. شما باید نکات مثبت و منفی هر پیشنهادی  را بدست آورید و بفهمید که کدام الترناتیو  برای وضعیت دفتر شما مناسبتر است.


خرید میز پذیرش مدرن


 برای خرید میز مدریت مدرن باید به مواردی نظیر ارگونومی میز ، طول و عرض اتاق، روشنایی محیط، رنگ میز اداری ، جنس میز پذیرش، کیفیت و کارایی  آن و همچنین نوع طراحی و امکانات میزاداری توجه کرد. یقینا یک میز پذیرش مدرن که بخشی از مبلمان  مدرن اداری یک سازمان است به مانند مابقی اجزا مبلمان اداری دیگر نظیر : صندلی اداری یا پارتیشن اداری باید با اهداف بلند مدت سازمان هم جهت و هم سو باشد. انتخاب یک میز پذیرش مدرن می تواند وسیله ای  برای ایجاد تفکرات صحیح مدیریت و نوآوری در یک بخش از کسب و کارشما باشد.