میز کنفرانس :

اصلی ترین محصول در یک اتاق کنفرانس میز اداری کنفرانس میباشد . این میز هم تزئیین بخش اتاق جلسات بوده و هم کاربردی ضروری دارد .
میز کنفرانس
البته میز کنفرانس را نمیتوان فقط محدود به اتاق جلسات کرد هر جائیکه نیاز باشد یک مذاکره و گفتگوی موثر صورت پذیرد در آنجا از میز کنفرانس استفاده میشود نظیر اتاق اکثر مدیران و سرپرستان اصلی شرکت .
میز کنفرانس
در اتاق مدیران ما به دو شکل با میز کنفرانس مواجه هستیم ابتدا میز کنفرانس با میز مدیریت که به یکدیگر متصل میباشند و بنوعی بهم چسبیده هستند . در این نوع میز مدیریت با کنفرانس ، بیشتر مدیر تمایل دارد در پشت میز خود بعنوان رئیس جلسه قرار بگیرد و همزمان با صحبت با اعضای حاضر در جلسه ، حتی بعضی اوقات نیم نگاهی هم به مونیتور خود داشته باشد . ولی در اتاقهایی که میز کنفرانس در یک گوشه از اتاق و بصورت جدا از میز مدیریت میباشد این فکر بیشتر قوت میگیرد که مدیر دوست داردتمام تمرکز خود را برروی موضوع جلسه بگذارد علاوه بر آن نمایانگر احترامی میباشد که مدیر به اعضا شرکت کننده در جلسه نیز میگذارد .
میز کنفرانس

البته در بعضی مواقع واقعا یکی بودن میز مدیریت و کنفرانس فقط بدلیل کمبود فضای اداری نیز میتواند باشد . در بعضی از سازمانها نیز در بحث مبلمان اداری از یک میز کنفرانس مشترک در هر دپارتمان برای جمع بندی مسائل فنی وجود دارد که بسته به فضای موجود میتواند چهارنفره یا میز کنفرانس شش یا هشت نفره نیز باشد .عمده کاربرد میز کنفرانس بشرح زیر میباشد :برگزاری همایش‎‌‌ها و جلسات-جلسات گروهی و تیمی در داخل شرکت-انجام مذاکرات و انعقاد قرارداد با سایر شرکت‌‌‌ها

اتاق کنفرانس میز کنفرانس:

این اتاق نامش خیلی خاص است . بنوعی محل گردآمدن همکاران و گرفتن تصمیم های مهم یا آنالیز اطلاعات با یکدیگر است .در اتاق کنفرانس چیزی که مهم است آسایش و راحتی افراد برای تمرکز برروی مورد جلسه میباشد و البته باید مطالب جلسه در خیلی مواقع سری بماند در این جور مواقع باید دیوارهای اتاق کنفرانس ایزوله باشند . میز کنفرانس اتاق جلسات باید راحت باشد و البته ارتباطات افراد را تسهیل کند .صندلی هاییکه در اتاق کنفرانس بکار میروند باید با کیفیت و مرغوب باشند .صندلی کنفرانس باید با فرض اینکه یکنفر ممکن است ساعتها روی آن بدون حرکت بنشیند طراحی و تولید شوند و بهیچ عنوان عضلات پا یا کمر افراد شرکت کننده در جلسه را خسته و آسیب پذیر نکنند .

با توجه به اینکه چقدر جلسات با کارفرما و مشتریانتان و یا نمایندگیهایتان خواهید داشت و چه مقدار جلسات داخلی یکی از بهترین اتاقهایتان را در سازمانتان به اینکار اختصاص دهید .اگر بیشتر مهمانان و شرکت کنندگان شما خارج از شرکت میباشند بهتر است اتاق کنفرانس در طبقه ای باشد که تراکم کارمندان در آن کمتر باشد و رفت وآمد کمتری آنجا صورت گیرد.
 میز کنفرانس

طراحی میز کنفرانس:

شاید یکی از مهمترین مواردیکه در بحث مبلمان اداری مطرح است بحث طراحی میز کنفرانس میباشد . معمولا طراحی میز کنفرانس بصورت سفارشی انجام میپذیرد .و خیلی به اندازه و طول و عرض اتاق جلسات وابسته است. در محیطهایی که طول و عرض مناسبی دارند میز کنفرانس یو شکل میشود گذاشت و البته در کنار آن میزپذیرایی نیز میتوان قرارداد .ولی در اتاقهایی که کوچکتر هستند از میزهای عمدتا مستطیل شکل استفاده میگردد که برای زیبا کردن میز کنفرانس در ابتدا و انتهای آن نیز هلال قرار میدهند . در زمان طراحی میز کنفرانس در نظر گرفتن درب ورودی و همچنین نقطه ای که رئیس جلسه مینشیند اهمیت خاصی دارد . همچنین باید پنجره ها و محل قرار گیری آنها در دیوارها را هم بخاطر بحث نور پردازی در نظر گرفت . اگر در اتاق جلسات از ویدئو پروژکتور نیز استفاده میگردد این مورد را به طراح میز کنفرانس خود گوشزد باید کرد . صندلیهای کنفرانس و فاصله آنها از دیوار و بخصوص از یکدیگر را در زمان برآورد فضای مورد نیاز فراموش نکنید.
میز کنفرانس

قیمت میز کنفرانس :

قیمت میز کنفرانس به چند عامل مهم بستگی دارد عامل اول اینکه این میز کنفرانس چند نفره است و بعبارتی چند نفر قرار است پشت این میز اداری بنشینند ؟ دوم طرح ظاهری خود میز کنفرانس است .آیا میز کنفرانس یو شکل میخواهید یا میز کنفرانس مستطیل شکل .طرح خیلی در قیمت تاثیر گزار است .عامل بعدی جنس میز کنفرانس است آیا شما میزکنفرانس میخواهید که صفحه آن از کورین و پایه های آن فلزی باشد یقینا این میز قیمتش با میز کنفرانس شیشه ای با پایه های ام دی اف تفاوت خواهد داشت .
 

انواع میز کنفرانس :

میز کنفرانس را چند نوع میتوان طبقه بندی کرد .طبقه بندی اول برمبنای تعداد نفرات شرکت کننده در جلسات است بنابراین ما بدین صورت طبقه بندی میکنیم :

میز کنفرانس دو نفره 
میز کنفرانس چهار نفره 
میز کنفرانس هشت نفره 
میز کنفرانس ده نفره
میز کنفرانس دوازده نفره
و تا میز کنفرانس بیست نفره و بالاتر

طبقه بندی بعدی میز کنفرانس بر مبنای جنس میز کنفرانس است که بصورت زیر میباشد:

میز کنفرانس چوبی
میز کنفرانس ام دی اف
میز کنفرانس شیشه ای
میز کنفرانس با کورین

طبقه بندی دیگر میتواند بسته به کاربرد میز کنفرانس باشد بعنوان مثال

میز کنفرانس با پذیرایی
میز کنفرانس بدون فضای پذیرایی
میز کنفرانس با طرحهای سفارشی

طبقه بندی بعدی میز کنفرانس میتواند برمبنای شکل آن باشد بعنوان مثال :

میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس مستطیل شکل

میز کنفرانس متصل به میز مدیریت

میز کنفرانس بیضی شکل

میز کنفرانس دایره ای شکل

کیفیت میز کنفرانس :

کیفیت میز کنفرانس چیزی جدای از سایر میزهای اداری نیست ولی در بحث میز کنفرانس طراحی و کیفیت طراحی حرف اول را میزند اگر در زمان طراحی فاصله بین افراد بدرستی دیده نشود ممکن است موقع نشستن در پشت میز کنفرانس افراد بقدری بهم نزدیک شوند که معذب شوند یا آن تعداد صندلی که برای میز مربوطه در نظر گرفته شده است اصلا دور میز چیده نشود بنابراین ایبتدا طراحی اولویت دارد و بعد مثل همه جا کیفیت مواد اولیه و مهمتر ین چیز بحث نصب این میز اداری در اتاق کنفرانس میباشد .

میز  کنفرانس مدرن :

بحث مدرن بودن فقط در میز کنفرانس مطرح نیست بلکه میتواند در سایر میزها هم باشد اما آنچه که میز کنفرانس را مهمتر میکند بحث ارتباطات در عصر مدرن است الان با توسعه تکنولوژی بی سیم میزهای کنفرانس مدرن هم زیباتر طراحی میشوند و هم راحتتر تولید میشوند .
 

محصولات میز کنفرانس مبلمان اداری :

میزهای کنفرانس  آدینا ،در اندازه ها ی مختلف 2نفره (میزکنفرانس  متصل به میز مدیریت ) ، میزهای چهار نفره کنفرانس ، شش نفره کنفرانس ، هشت نفره کنفرانس و همین طور تا تعداد بیشتر و بنا به نیاز مشتری و همچنین محیط کار مشتری میباشند.عمده میزهای کنفرانس طراحی وو تولید شده در مبلمان اداری آدینا ، بصورت سفارشی و برای سالنهای جلسات بوده است . میزکنفرانس(میز کنفرانس و مدیریت) بسته به درخواست مشتریان میتواند مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری نیزگردد . تنوع رنگ و طرح در انواع میز کنفرانس مدرن و کلاسیک ، آدینا به اندازه ای است که حتی مشکل پسندترین مشتریان را نیز راضی مینماید.میز کنفرانس مناسب معمولا در اشکال هندسی متفاوت نظیر مربع,مستطیلی , بیضی و گرد طراحی و تولید میشود ,ارتفاع استاندارد میز کنفرانس ازز سطح زمین 72 تا 82 سانتیمتر  می باشد بسته به نظر مشتری  , حداقل فضای مورد نیاز یک نفر برای نشستن دور میز کنفرانس  استاندارد بستگی به صندلی های کنفرانس دارد ولی در طراحی استاندارد میز کنفرانس فاصله 60 تا 80 سانتیمتربرای هر نفر لحاظ می شود .

انواع میز کنفرانس شیک و لوکس تولیدی در آدینا عبارتند از :

میز کنفرانس دونفره (متصل به میز مدیریت) نظیر:
 میز کنفرانس ADINA410C،میز کنفرانس ADINA450C ]

میز کنفرانس چهارنفره نظیر :
میز کنفرانس ADINA550C،میز کنفرانسADINA650C، میز کنفرانس ADINA800C ]

میز کنفرانس شش نفره نظیر: 
میز کنفرانس ADINA820C

میز کنفرانس هشت نفره نظیر: 
میز کنفرانس طبیعت ، میز کنفرانس ADINA810C ]

میز کنفرانس ده نفره نظیر : 
میز کنفرانس ADINA840C

میز کنفرانس سفارشی :
 میز کنفرانس دوازده نفره ، میز کنفرانس بیست و چهار نفره ، میز کنفرانس سی و شش نفره ،

 میز کنفرانس هفتاد وشش نفره ]

میز کنفرانس مدرن نظیر :
میز کنفرانس مدرن A1و میز کنفرانس مدرن A2 ]

 برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگیرید.

 با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

امروز بچه های تحریریه شرکت مبلمان اداری آدینا تصمیم دارند تا با شما خوانندگان عزیز در مورد موضوع طراحی اتاق کنفرانس مواردی را به اشتراک بگذارند.

یکی از فضاهای مهم و با اهمیت در داخل هر شرکت، اتاق کنفرانس آن به حساب می آید.

به دلیل برگزاری جلسات و سمینارهای مهم شرکت و هماهنگی با شرکت های دیگر برای همکاری و یا فروش محصولات، داشتن یک طراحی اصولی و مناسب به همراه امکانات مورد نیاز برای تک تک افراد شرکت کننده در این فضا، از اهمیت زیادی برخوردار است.

 بیشتر بخوانید " توصیه هایی برای داشتن اتاق کنفرانس بهتر "

در دفاتر تجاری کوچک، اتاق های کنفرانس معمولا چندین کاربرد دارند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

از برگزاری جلسات کوچک گرفته تا جشن ها و مناسبت ها و نیز جلسات ویدئو کنفرانس که تمام اعضای شرکت را که در مکان های دیگر هستند با یکدیگر مرتبط می کند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

شما ممکن است افرادی در خارج از شرکت را برای شرکت در کنفرانس دعوت کنید.

در هر صورت طراحی و دکور اتاق کنفرانس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نگرش افراد نسبت به شرکت تان را تغییر می دهد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

 اگر اتاق کنفرانس تان، اتاقی کوچک است اما می خواهید تصویر مناسبی از شرکت شما ارائه دهد باید از طراحی های خاص و رنگ های خیره کننده ای بهره ببرید البته این رنگ ها و طراحی ها نباید به گونه ای باشد که توجه شرکت کنندگان در جلسه را آنقدر به خود جلب کند که از هدف اصلی کنفرانس باز بمانند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

بیشتر بخوانید " آیا میز کنفرانس شیشه‌ای مناسب سازمان‌ها و ادارات است؟ "

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

 طراحی میز و صندلی ها معمولا در اینگونه مکان ها به شیوه سنتی است.

در این مطلب قصد داریم درباره معیارهای داشتن یک اتاق کنفرانس استاندارد صحبت کنیم.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

همه ما می دانیم که اتاق کنفرانس، اتاقی با ظاهر کاملا رسمی است که در آن جلسات و نشست های کاری برگزار می شود، بنابراین فضای چنین اتاقی که قرار است در آن صحبت های رسمی و مهم کاری انجام شود، باید به گونه ای طراحی شود که تمرکز افراد را به مسائل حاشیه ای منحرف نکند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

برای طراحی این فضا چندین نکته مهم و اصولی باید رعایت شود که در این بخش به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

ویژگی های یک اتاق کنفرانس استاندارد

طراحی یک اتاق کنفرانس استاندارد باید به گونه ای باشد که برای برگزاری جلسات طولانی مدت خسته کننده نباشد و فضای باز کافی داشته باشد تا حاضرین احساس مطلوب و راحتی در طول حضور در نشست کاری داشته باشند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

یک اتاق کنفرانس استاندارد باید دارای دیوارهایی با عایق مناسب صدا به خصوص در شرکت های شلوغ و پر رفت و آمد باشد تا در حین جلسه تمرکز افراد به هم نخورد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

بیشتر بخوانید " تاملی در باب میز و صندلی کنفرانس|چرا صندلی اداری کنفرانس مهم است؟ "

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

ابعاد یک اتاق کنفرانس

ابعاد اتاق از اصلی ترین عامل تعیین کننده و تاثیر گذار محسوب می شود.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

 طراحی اتاق کنفرانس بسته به میزان فضای موجود می تواند متفاوت باشد و طرح متناسب برای آن باید به صورتی باشد که بتواند تمام قواعد و اصول رفت و آمد و نشستن افراد به صورت استاندارد و رعایت شده باشد تا بدین صورت مزاحمتی برای دیگر افراد شرکت کننده در این بخش ایجاد نشود.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

از انواع مبل اداری آدینا دیدن کنید.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

هر چه اتاق کنفرانس بزرگ تر باشد، دست طراحان داخلی برای استفاده از مبلمان اداری بزرگتر و قرار دادن امکانات بیشتر در این فضاها بازتر خواهد شد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

بهره وری در اتاق کنفرانس

قبل از طراحی و ساخت یک اتاق کنفرانس، باید در نظر گرفت که چه فناوری و تکنولوژی را برای استفاده در نظر گرفته اید.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

بدون شک در یک اتاق کنفرانس کوچک، سیستم صوتی و تصویری بزرگ و یا مانیتور و میکروفون ممکن است نیاز نباشد ولی با افزایش تعداد شرکت کننده ها برای ایجاد نظم بیشتر و به رخ کشیدن وجه شرکت، وجود همچین امکاناتی برای نمایش دادن تصاویر و یا گفتگوی مناسب و قابل شنیدن برای سایر حضار بسیار با اهمیت است.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

بیشتر بخوانید " 6 عامل مهم در طراحی اتاق کنفرانس و میز اداری کنفرانس "

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

محل قرارگیری هر کدام از این تجهیزات و فاصله آن ها از یکدیگر برای رعایت کردن استاندارها و همچنین استفاده از تجهیزات با کیفیت و حرفه ای برای بالا بردن سطح دوام همچنین فضاهایی، برای هر شرکتی بسیار با اهمیت است.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

طراحی اتاق کنفرانس بهتر است به گونه ای باشد که افراد دسترسی های لازم را در اختیار داشته باشند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

به عنوان مثال برای استفاده از لپ تاپ، پرینتر و فکس نیازی به خروج از سالن نداشته باشند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

سیستم کنفرانس صوتی، میکروفون کنفرانس و در واقع تمام تجهیزات سالن کنفرانس می تواند به گونه ای طراحی شود که قابلیت جابجایی را نیز دارا باشد. می توان در این زمینه از سیستم های کنفرانس بی سیم بهره برد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

 همچنین می توان از اسمارت بردها یا تخته های الکترونیکی برای انتقال مفاهیم و اطلاعات بهره مند شد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

سبک اتاق کنفرانس

برای طراحی اتاق کنفرانس سبک های متفاوتی وجود دارد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

رایج ترین میز کنفرانس مستطیل شکل است با صندلی هایی که در چهار طرف آن قرار می گیرد ولی با توجه به ابعاد فضا و تعداد شرکت کننده در این فضا، می توان از فرم یو شکل و یا طرح های دوار برای میز کنفرانس استفاده نمود.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

بیشتر بخوانید " طراحی مناسب اتاق کنفرانس "

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

شما همچنین می توانید از فرم میزهای کلاس درس که معمولا در هتل ها هم استفاده می شود بهره ببرید، میزهایی به شکل مستطیل های کوچک که زاویه دید شرکت کنندگان در جلسه به سمت سخنران است. ۲ یا ۳ نفر دور هر میز می نشینند و این نکته باعث می شود شرکت کنندگان به راحتی اتاق را ترک کرده و دوباره به اتاق برگردند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

جنس میز مخصوص کنفرانس یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد میز های کنفرانس را بهتر است از بین مدل ها با کیفیت و جنس عالی انتخاب کنید. 

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

مدل میز چوبی و ام دی اف کنفرانس از مناسب ترین مدل میز ها برای اتاق های کنفرانس و گفتگو هستند و علاوه بر این مدل میز های ام دی اف و چوبی می توانند باعث زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس شوند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

 طراحی سیستم کنفرانس در اینگونه شرایط بسیار جالب و مورد توجه خواهد بود.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

تهیه یک بوفه و یخچال کوچک در اتاق کنفرانس این امکان را فراهم می کند که افراد به نوشیدنی و اسنک طی برگزاری جلسه دسترسی داشته باشند. در کنار میکروفون کنفرانس می توان مکان کوچکی برای قرار دادن ظروف و لیوان تعبیه کرد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

بیشتر بخوانید " ابعاد استاندارد میز کنفرانس چقدر است ؟ "

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

نورپردازی

اتاق کنفرانس باید روشن باشد تا حاضرین بتوانند همدیگر را به راحتی مشاهده کنند ولی این را نیز باید در نظر گرفت که در صورت لزوم باید از شدت روشنایی های طبیعی و مصنوعی ایجاد شده کاسته شود تا بدین صورت امکان استفاده از مانیتورها و یا صفحات نمایشگر، برای حضار فراهم شود.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

به همین دلیل طراحان داخلی ترجیح می دهند تا با استفاده از نورپردازی های متفاوت کنترل شدت روشنایی این فضاها را در دست بگیرند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

وجود پنجره و استفاده از نور خورشید، یک امتیاز برای هر فضای داخلی محسوب می شود ولی برای سالن کنفرانس، استفاده از سیستم های هوشمند برای افزودن و یا کاستن روشنایی طبیعی آن شدیدا توصیه می شود.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

سیستم آکوستیک

یکی از عمده ترین تفاوت های اتاق کنفرانس با دیگر فضای داخلی هر شرکتی، وجود سر و صدا و ازدحام افراد است.

 

برای داشتن چنین فضایی، استفاده از کفپوش و متریال مناسب برای دیوارها در جهت جذب صدا و کاهش آلودگی صوتی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید " خرید میز کنفرانس "

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

استفاده از عایق های صوتی برای کاستن از آلودگی یکی از مواردی است که باید برای این اتاق ها در نظر گرفت و وجود آن ها می تواند در ابعاد فضا و ضخامت دیوارها تاثیر بسیار بگذارد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

استفاده از رنگ مناسب در اتاق کنفرانس

توجه به رنگ بندی فضا و مبلمان اتاق کنفرانس حرفه ای بسیار مهم است.

رنگ می تواند تجربه استفاده از یک اتاق کنفرانس را تغییر دهد. استفاده از رنگ های رسمی شرکت روشی کلاسیک برای مطابقت با اتاق جلسات و تکرار تجربه برند شرکت است.

به طور کلی رنگ دیوارها، سقف و کف اتاق کنفرانس باید از یک انسجام کاملی برخوردار باشد.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

اگر محیطی دارید که از نظر روشنایی، نور کافی ندارد؛ استفاده از پارتیشن های شیشه ای و رنگ های بسیار روشن برای دیوارها، کف پوش اتاق و مبلمان مثل طیف کرم و قهوه ای بسیار روشن، می تواند مشکل کمبود نور را تا حدود زیادی برطرف کند.

اما اگر از نظر نور و روشنایی مشکلی وجود ندارد می توان از طیف رنگ های تیره نیز استفاده نمود؛ اما همچنان باید این نکته را در نظر بگیرید که رنگ هایی که استفاده می کنید، همگی دارای طیف منسجمی باشند.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

از انتخاب های رنگی غیر متعارف می توان برای بیان هویت شرکت و تأثیرگذاری بر جلسات نیز استفاده کرد. رنگ های قوی مانند قرمز و نارنجی می تواند هیجان و حتی پرخاشگری را برانگیزد و ممکن است برای تشویق تیم هایی که به سمت اهداف رقابتی تلاش می کنند مناسب باشد.

بیشتر بخوانید " چیدمان دکوراسیون اتاق کنفرانس "

رنگهای دیگر مانند سبز و آبی می تواند آرام بخش و پر طراوت باشد و به کاهش برخی از تنش ها در جلسات کمک کند.

مشابه رنگ ، مواد مورد استفاده در طراحی سالن کنفرانس نیز می تواند به چگونگی درک یک فضا کمک نماید. شیشه و کروم اغلب می توانند به ظاهری مدرن و تمیز اشاره کنند. از طرف دیگر چوب بسیار تنوع داشته و در بسیاری از فضاها قابل استفاده است.

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

از نظر تزئینات، یک اتاق کنفرانس استاندارد نباید بیش از حد با وسایل مختلف شلوغ شود چرا که علاوه بر برهم زدن تمرکز در نشست های طولانی مدت، فضا برای حاضرین خسته کننده می شود.

برای طراحی سالن های کنفرانس لازم نیست فضاهای سالن مادی و فاقد شخصیت باشند. اضافه کردن عناصر سرگرم کننده می تواند یک جلسه خسته کننده خشک را به یک جلسه جذاب و هیجان انگیز تبدیل کند.

آنچه در اینجا مهم است این است که فرهنگ محل کار خود را به خاطر بسپارید، آن را بپذیرید و از اینکه ایده های عجیب و غریب را امتحان کنید، نترسید.

بیشتر بخوانید " 5 نکته برای خرید صندلی کنفرانس "

 

بایدها و نبایدها در طراحی اتاق کنفرانس

 

سخن آخر

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای برگزار کردن یک کنفرانس، جلسه یا سمینار حائز اهمیت است مکان برگزاری آن و چیدمادن دکوراسیون اتاق برگزاری کنفرانس است و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های یک سازمان یا اداره سالن کنفرانس و جلسات آن است.

اگر طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس زیبا و جذاب باشد، نفوذ پذیری و اثرگذاری مطالب را در مخاطب افزایش می دهد و مطالب برای افراد راحت تر و قدرت تصمیم گیری آن ها بیشتر خواهد شد.

به دلیل این که بیشتر تصمیمات مهم در این جلسات و در این اتاق گرفته می شوند؛ پس دکوراسیون اتاق کنفرانس یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که در هر شرکت یا اداره و سازمان باید توجه ویژه ای به آن شود.

شرکت آدینا تنها "شرکت مبلمان اداری در غرب تهران" میباشد که کار طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس را بصورت تخصصی و سفارشی برای شما مشتریان عزیز انجام میدهد.

 

لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید...

برای طراحی با کارشناسان مبلمان اداری آدینا تماس بگیرید.

آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما

لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره های زیر در ارتباط باشید...

   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620