چگونه یک میز پذیرش مناسب انتخاب کنیم

از اهمیت طراحی میز پذیرش در دفتر کار خود آگاه هستید؟

آیا می دانید که یکی از اجزای مهم در دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی میز پذیرش است؟

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان عزیز در مورد انتخاب میز پذیرش مناسب، مطالبی را به اشتراک بگذارند.

میز پذیرش ، کانتر اداری

مطمئنا شما نیز چیزهایی در خصوص روشهای زیبایی میز کارتان میدانید. پس مسلما میدانید که آراستگی محیط اطراف تا چه حد باعث تمرکز حواس و اندیشه های مثبت میگردد. پس ، نظم و ترتیب در میزکار باعث بهبود عملکرد و افزایش کارآیی پرسنل میگردد.

در این مقاله میخواهیم شما را در جریان روشهای زیباکردن میز کار و همینطور آراستگی محیط اطرافتان قرار دهیم.پس از شما همراهان میخواهیم که برای بهتر شدن شرایطتان ما را همراهی کنید ، باشد که مفید واقع گردد.

بیشتر بخوانید " کانتر پذیرش عالی ، معیارهای انتخاب "

 

میز پذیرش

در واقع می‌ توان گفت میز‌ پذیرش اداری و دفترکار اولین تماس فیزیکی ارباب رجوع با آن مجموعه می‌ باشد که باید جذاب و دارای فرم‌های متفاوتی از میز‌های اداری باشد.

 کانتر اداری ، میز پذیرش

 

مزایای زیبا کردن میز کار:

همیشه زیبایی و آراستگی فرد نشان دهنده شخصیت فرد میباشد، این موضوع در محیط کار نیز بست پیدا کرده و شامل حال میز کارتان و اتاق شما نیز میگردد. نظم و آراستگی محیط شما باعث میشود که در نهایت آرامش و دور از هیاهوی محیط اطراف به کارتان برسید و در جهت بهبود روند کار ارباب رجوع نیز موثر است.

میز پذیرش ، کانتر اداری

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

 

نحوه چیدمان وسایل مختلف در اتاق، تاثیری واضح بر جریان انرژی گذاشته ، که این انرژی ساطع شده از محیط به شما بازگردانده میشود وهر کس در فضای اطراف شما باشد این انرژی آنها را نیز مستفیض میگرداند، که  این نیز راندمان کاری را بالا میبرد.

 میز پذیرش، کانتر اداری

زیبا کردن میز کار باعث افزایش راندمان کاری شما میگردد؟

زمانی که شما به زیبایی محیط پیرامونتان اهمیت دهید ، این زیبایی شامل نظم و هارمونی رنگها و چیدمان اتاق شما میگردد، باعث میشود در کمال آرامش و با راندمان کاری بالاتر باعث بهبود روند کاری گردند.

میز پذیرش، کانتر اداری

 

 بیشتر بخوانید " کانتر پذیرش عالی ، معیارهای انتخاب "

 

بی نظمی در میز کار

پرواضح است که یک میز کار بی نظم و شلوغ کار را سخت کرده ، زیرا برای یافتن وسایل متفاوت احتیاج به زمان و صبوری داریم که بر اثر مرور زمان این نیز کم شده و باعث کلافگی و سردرگمی و پایین آمدن انرژی میگردد. پس یکی از دلایل زیبایی میز کار میتواند باعث شود از موضوع فاصله گرفته و با خیال راحت به کارمان ادامه دهیم.و این نظم و آراستگی باعث میشود که در روند فعالیت تسریع گردد و زمانی که در پشت میز کارمان هستیم ، سریعتر به کارمان رسیده و در اسرع وقت به ارباب رجوع پاسخگو باشیم.

چگونه یک میز پذیرش مناسب انتخاب کنیم؟ یک میز پذیرش مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

نحوه انتخاب یک میز اداری:

میز اداری و صندلی اداری دو موضوع مهم از نیازهای کارمندان یک سازمان میباشد ، تا بتوانند به نحو احسن کار خود را انجام دهند. میز اداری به عنوان مکان اصلی کارکنان به حساب می آید، پس راحتی و کارآیی لازم داشتن دو نکته اساسی در داشتن میز اداری مناسب میباشد.

میز پیشخوان بانک

 میز پیشخوان بانک

شغلهای متفاوت نیاز به محیطهای کاری متفاوت نیز دارد ، همینطور شخصیت پرسنل نیز در انتخاب این موضوع باید در نظر گرفته شود، که باید در زمان انتخاب این موارد مورد بررسی قرار گیرد:

 

چگونه یک میز پذیرش مناسب انتخاب کنیم؟ یک میز پذیرش مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

 ارتفاع لازم برای میز اداری:

افراد برای اینکه بتوانند در طی روز بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند به این موضوع مهم باید حتما پرداخته شود، اندازه یک میز معمولی برای افراد که قد متوسط دارند حدود 73.66 سانتی متر میباشد.

 

چگونه یک میز پذیرش مناسب انتخاب کنیم؟ یک میز پذیرش مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یعنی سطح میز تا کف . این ارتفاع در اتاقهای متعدد مانند اتاق انتظار که نیاز به دسترسی کامپیوتر و لوازم نیست میباشد. صندلی اداری نیز قابل تنظیم با یک میز میتواند گزینه مناسب برای راحتی فرد باشد.

چگونه یک میز پذیرش مناسب انتخاب کنیم؟ یک میز پذیرش مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آیا نیاز است که یک میز اداری داشته باشیم؟

برای راحتی هر فرد در محیط کار و استقلال فرد ، نیاز به یک میز اداری میباشد اما قبل از خرید میز اداری ، حتما باید محیط شما توسط متخصصین شرکت تجهیز دفتر یکتا مورد ارزیابی قرارگیرد ، تا فضای کافی بابت میز اداری با ابعاد مورد نیازتان را داشته باشید.

میز منشی مطب

 میز منشی مطب

از چه نوع جنسی برای میز اداری بهتر است استفاده کنیم؟

بهترین جنس برای میزهای اداری ام دی اف میباشد، که در صورتی که بخواهید با قیمت کمتری برای شما این میز ساخته شود میتواند از چوبهای لترون با روکش ام دی اف استفاده کنید، که برای شما مقرون به صرفه تر نیز میباشد. اما میزهای فلزی برای کسانی که باید سطح کارشان توسط ابزار و اجناس سنگین استفاده کنند مناسب تر است.

برای انتخاب میز پذیرش بهتر است قبل از اینکه فکر کنید چه مدلی را برای فضای تان انتخاب کنید و از چه نوع جنسی باشد، به این فکر کنید که فضایی که در آن قرار است میز پذیرش جاگیر شود ، عملکرد و راندمان لازم را برای شما دارد یا خیر.

که در این خصوص بهتر است از همکاران و متخصصین ما در مبلمان اداری یکتا استفاده کرده و بهترین گزینه ها را در انتخابتان داشته باشید.

میز پذیرش مطب 

 میز پذیرش مطب

مکان قرار گیری میز پذیرش و مسیر نگاه ارباب رجوع:

برای برقراری ارتباط چهره به چهره ارباب رجوع و پرسنل شما که در پشت میز پذیرش قرار گرفته ، بهتر است ارتفاع میز متناسب با یک فرد با قد متوسط در نظر گرفته شود. برای پاسخگو بودن پرسنل شما ، میتوانید از میز پذیرش قابل تنظیم استفاده کرد تا فردی که پشت مانیتور قرار گرفته با جابجایی آن بتواند از طریق چهره به چهره شدن با ارباب رجوع به آن فرد اطمینان خاطر دهد که در این سازمان کار به نحو احسن انجام میگیرد و ارباب رجوع حرف اول را در سازمان ما میزند.

پس در قدم اول باید میز پذیرش شما قابلیت انعطاف پذیری لازم را در مواقع ضروری داشته باشد.

 

کانتر اداری

 کانتر پذیرش آدینا

هزینه و زمان اجرای کار:

در صورتی که بدانید میزان هزینه ای که برای تهیه میز پذیرش دارید ، به شما در انتخاب میز پذیرش کمک شایانی میکند. یکی دیگر از مسائل در زمان قرارداد زمان اجرای کار میباشد ، که این از مسائل مهم برای شما میباشد، اگر شما زمان کمی دارید میتوانید با متخصصین ما در مبلمان اداری یکتا مشورت کرده و روند کار را پیگیری کنید و مطمئن باشید صداقت در شرکت آدینا حرف اول را میزند.

میز کانتر

چگونه یک میز پذیرش مناسب انتخاب کنیم؟ یک میز پذیرش مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ایده های لازم در خصوص تهیه میز پذیرش:

میز پذیرش منحنی ، یکی از گران ترین میزهای پذیرش میباشد زیرا در این نوع میزهای پذیرش ، کاری که با چوب انجام میشود در نهایت هنر و دقت و ظرافت میباشد و این باعث میشود که زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد .

چوب خالص ونیر از لمنیت گران تر است ، و ساخت میز پذیرش با چوب ونیر زمان بیشتری نیاز دارد ولی از لمنیت زیباتر میباشد. در این خصوص اگر زمان و همینطور بودجه مورد نظرتان کافی است، بهتر است از این چوب برای میز پذیرش استفاده کرده و درنگ نکرده و سفارش دهید ، در غیر اینصورت میتوانید از مشورت متخصصان ما در شرکت آدینا، در این مورد بهره برده و بهترین مدل و متناسب ترین میز پذیرش را انتخاب کنید که هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی لازم را کرده باشید.

میز منشی مدرن 

 میز منشی مدرن

خصوصیت میز پذیرش:

در خصوص مواردی که قید شد(من جمله چوب و مدل و رنگ) حالا نوبت به همکاران ما در مبلمان اداری یکتا است که درخواستهای مورد نظر شما را یک به یک پیاده کرده و شما را در جریان روند پیشرفت کار قراردهد. اگر در حین کار نیاز به تغییرات خاصی بود شما را از نحوه تغییرات آگاه کرده و نظر شما در این خصوص جویا میشویم.

 کانتر اداری ، میز پذیرش

تیم طراحی آدینا می‌تواند بینش و کمک ارزشمندی را ارائه دهد تا اطمینان حاصل کنید طراحی میز پذیرش شما دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید.

شرکت آدینا تنها "شرکت مبلمان اداری در غرب تهران"  که کار طراحی و دکوراسیون میز پذیرش را بصورت تخصصی و سفارشی برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید...

برای طراحی با کارشناسان مبلمان اداری آدینا تماس بگیرید.

                                                                    آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما

لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره های زیر در ارتباط باشید...

   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620