میز کنفرانس 6 نفره بهترین گزینه برای اتاق کنفرانس کسب و کارهای کوچک می باشد چرا که از ویژگی های مهم و مفیدی برخوردار است و مزایای خاص خود را ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم تا شما را هر چه بیشتر با ابعاد استاندارد میز کنفرانس 6 نفره و مزایای آن برای کسب و کارتان آشنا کنیم.

اگر می خواهید مطمئن شوید که جلسات شما به نرمی پیش می روند و بهره وری جلسات افزایش می یابد، میز کنفرانس یکی از عناصر اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در واقع میز کنفرانس یکی از قطعات مبلمان اداری است که تقریبا همیشه مرکز اصلی هر کنفرانس یا جلسات است، بنابراین نوع میز کنفرانسی که انتخاب می کنید می تواند بر نحوه میزبانی جلسات کاری شما تأثیر بسزایی بگذارد.

طی دهه های گذشته چیزهای مختلفی در مورد نحوه ارتباطات کاری تغییر کرده است اما نیاز به میز کنفرانس برای برقراری جلسات همچنان ثابت مانده است که نشان دهنده تاثیر چشمگیر آن می باشد.

نحوه محاسبه ابعاد استاندارد و مناسب برای میز کنفرانس 6 نفره و دیگر میزهای کنفرانس به چه صورت است؟

جهت محاسبه اندازه مناسب برای میز کنفرانس می توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • اتاقی را که می خواهید میز را در آن قرار دهید اندازه بگیرید
  • تصمیم بگیرید که چند نفر باید پشت میز بنشینند
  • از جدول زیر برای یافتن نزدیکترین تطبیق استفاده کنید

نکته: ابعاد زیر بر اساس میز کنفرانس مستطیل یا قایقی شکل است. جهت تعیین اندازه استاندارد میز کنفرانس 6 نفره و دیگر انواع میز کنفرانس می توانید با کارشناسان حرفه ای مبلمان اداری یکتا در ارتباط باشید.

تعداد افراد

حداقل اندازه میز (سانتی متر) حداقل اندازه اتاق (سانتی متر)
4 91 × 152 305 × 366
6 91 × 182 305 × 396
8 122 × 244 335 × 518
10 122 × 366 335 × 579
12 122 × 427 335 × 640
14 137 × 488

350 × 701

مزایای میز کنفرانس 6 نفره و انواع دیگر میزهای کنفرانس کوچک برای کسب و کار شما چیست؟

همانطور که اشاره شد میز کنفرانس در دفتر شما نقش بی بدیلی دارد و میزهای کنفرانس کوچک نیز از این امر مستثنی نیستند. میز کنفرانس شش نفره از جمله انواع میز کنفرانس کوچک است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مقالات مرتبط
ویژگی های مهم میز کنفرانس 20 نفره
5 ایده خلاقانه برای طرای اتاق کنفرانس 
چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب 
نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس 
میز کنفرانس بزرگ 
ابعاد استاندارد میز کنفرانس
راهنمای انتخاب میز کنفرانس

بیشتر نحوه فعالیت کسب و کار شما به بحث هایی که روی میز کنفرانس اتفاق می افتد، بستگی دارد. از آنجا که میز کنفرانس جایی است که ایده های زیادی برای یک پروژه و اهداف شرکت با هم ادغام شده و شتاب بیشتری می گیرند، نحوه بیان و به اشتراک گذاشتن این ایده ها می تواند به دلیل ماهیت این مبلمان کانونی تسهیل شود.

بنابراین انتخاب میز مناسب برای نیازهای شما اهمیت زیادی دارد و بایستی در انجام آن دقت کافی داشت. یعنی اینکه نباید به صورت عجولانه انواع بزرگتر را انتخاب کنید، به خصوص اگر اتاق کنفرانس شما کوچکتر باشد.

اگر دفتر کار شما فقط توسط گروه کوچکی از کارمندان اداره می شود یا اگر متوجه می شوید فضای اتاق کنفرانس شما محدود است، بایستی به دنبال خرید میز کنفرانس کوچک جهت راحتی کارکنانتان در جلسات باشید.

یک میز کنفرانس کوچک می تواند برای یک شرکت کوچک که فقط از تعداد انگشت شمار افراد تشکیل شده است یا حتی برای یک شرکت بزرگتر که از ساختار سازمانی مبتنی بر تیم یا پروژه استفاده می کند، مناسب باشد. مخصوصا اگر تجارت شما با بودجه محدودی کار کند، انتخاب میز کنفرانس کوچک می تواند جذاب باشد.

شرکت های کوچک حقوقی یا طراحی و همچنین سازمان های فناوری اطلاعات و توسعه وب می توانند کاندیداهای خوبی برای یک میز کوچکتر باشند.

هنگام خرید میز کنفرانس 6 نفره اهمیت حفظ فضای راحت در اطراف هر کارمند را بخاطر داشته باشید. این فضا معمولا برای هر نفر در فضای کسب و کار حدود 76 سانتی متر است و می تواند برای یک میز کنفرانس کوچک و همچنین یک فضای بزرگ استفاده شود.

یکی از مزایای مهم میز کنفرانس 6 نفره و دیگر انواع میز کنفرانس کوچک، سطح صمیمیتی است که می توان در بین کارمندان به دست آورد. اگر گروه کوچکی از افراد از یک میز کنفرانس خیلی بزرگ استفاده کنند، بهره وری جلسه کاهش می یابد و انرژی افراد جهت رساندن صدای خود به دیگران تلف می شود. همچنین احتمال گم شدن ایده های خوب در درگیری یک جلسه بزرگ وجود دارد.

یک میز کنفرانس کوچک می تواند به یک گروه در اندازه قابل کنترل کمک کند تا احتمالا عقاید و افکار آزادانه در بین کارمندان به اشتراک گذاشته شود.

یکی دیگر از مزایا می تواند کاهش فضای میز مرکزی با انتخاب یک میز کنفرانس کوچک باشد. میزهای مستطیلی یکی از رایج ترین اشکال برای یک میز کنفرانس هستند، زیرا از فضای جلسات معمولی بیشترین استفاده را می کنند. حتی با استفاده از اشکال دایره ای و مربع شکل که فضای بیشتری در مرکز آنها وجود دارد می توان در عین بهره وری بیشتر، صمیمیت بالایی را نیز به کاربران خود ارائه داد.

در نهایت یکی از مزایای مهم یک میز کنفرانس کوچک مانند میز کنفرانس 6 نفره این است که هزینه کمتری برای شما خواهد داشت چرا که از مواد کمتری در تولید آن استفاده می شود. مهمترین عواملی که بر قیمت میز کنفرانس کوچک تاثیر می گذارند عبارتند از: اندازه میز، مواد مورد استفاده در ساخت میز و سایر ویژگی های آن.

گروه مبلمان اداری یکتا با بهره گیری از تیم حرفه ای خود اقدام به طراحی و ارائه انواع میز کنفرانس کوچک از جمله میز کنفرانس 6 نفره کرده است. کارشناسان حرفه ای گروه ما پارامترهای مد نظر شما از جمله ابعاد و قیمت میز کنفرانس 6 نفره را برآورد می کنند. ما می توانیم یک میز کنفرانس مدرن کوچک را با کیفیت بالا به شما ارائه دهیم که از دوام، زیبایی و قیمت مناسب برخوردار باشد.

اگر می خواهد به راهکار مناسبی برای طراحی دفتر خود دست پیدا کنید، می توانید انواع میز مدیریت و کنفرانس و حتی ست میز مدیریت و کنفرانس زیبا و شیک را سفارش دهید.

میز کنفرانسمشاهده کاتالوگ مـــحصـولات