میز کنفرانس 8 نفره  معمولا در اتاق جلسه کوچک بکار میرود البته میز کنفرانس هشت نفره  نفره را در اتاق مدیریت که فضای کافی هم داشته باشد میتوان استفاده کرد . ابعاد استاندارد میز کنفرانس 8 نفره میتواند با طول 3متر و عرض 1 متر باشد . قیمت میز کنفرانس 8 نفره به تابعی از جنس ، ابعاد و شکل میز بستگی دارد .خرید میز کنفرانس 8 نفره از مبلمان اداری آدینا بصرفه است

همانطور که میدانید میز کنفرانس یکی از با اهمیت ترین محصولات در اتاق جلسات است. شما میتوانید میز کنفرانس 8 نفره را بسته به نیاز و سلیقه تان و همین چنین با در نظر گرفتن انداره اتاق جلسه تان سفارش دهید. طراحان ما در شرکت آدینا توجه ویژه ای در زمان طراحی این محصول به این امر داشتند.

انتخاب میز کنفرانس 8 نفره:

سایز و اندازه ای که برای میز کنفرانس انتخاب می شود، بر اساس طول و عرض اتاق کنفرانس می باشد. اما باید توجه داشت که انتخاب شکل مبلمان با توجه به عرض اتاق کافی نیست. در واقع بیشتر میزهای کنفرانس مستطیل یا مربع هستند. انتخاب شکل از قوانین دقیق پیروی می کند. میزهای مستطیلی در زمینه های رسمی ترجیح داده می شوند ، جایی که رهبری مشخصی وجود دارد که معمولاً در سر میز برای انجام جلسه می نشیند. از طرف دیگر ، میز مربع در جلسات عملیاتی ترجیح داده می شود. 

میز کنفرانس 8 نفره

همانطور که در تصویر میبینید , این میز کنفرانس به شکل مستطیل است اما شما میتوانید در طرح های مختلف بسته به سلیقه تان مانند: مربع , دایره , یو شکل , بیضی شکل و ... سفارش دهید.

میز کنفرانس 8 نفره

کاربردمیز کنفرانس 8 نفره:

میز کنفرانس 8 نفره معمولا در اتاق جلسه کوچک بکار میرود البته میز کنفرانس 8 نفره را در اتاق مدیریت که فضای کافی هم داشته باشد میتوان استفاده کرد . ابعاد استاندارد میز کنفرانس 8 نفره میتواند با طول 3متر و عرض 1 متر باشد . قیمت میز کنفرانس8 نفره به تابعی از جنس ، ابعاد و شکل میز بستگی دارد .این محصول در ادارات , مدارس و ... برای جلسات یا پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار میگیرد.

میز کنفرانس 8 نفره

ابعاد میز کنفرانس 8 نفره:

شاید تصور کنید میز کنفرانس باید به صورت یک میز عریض و طویل باشد که بتواند جمعیت زیادی را در خود جای دهد. در حالی که میز کنفرانس قابلیت سایز بندی دارد و طبق نظر مشتریان می توان آن را به اندازه های مختلف طراحی نمود.معمولا طول این میز 2.5متر و عرض ان 90سانتی متر است .

میز کنفرانس 8 نفره

سبک میز کنفرانس 8 نفره:

همانطور که از ظاهر این محصول پیداست , سبک طراحی آن از سبک مبلمان اداری کلاسیک پیروی میکند. اکثر کارهای اداری کلاسیک چه میز مدیریت و چه میز کنفرانس رنگ چوب هستند. 

میز کنفرانس 8 نفره

رنگ میز کنفرانس 8 نفره:

در سبک کلاسیک بهتر است از رنگ های تیره یا چوب استفاده کرد.

میز کنفرانس 8 نفره 

جنس میز کنفرانس 8 نفره:

همانطور که گفته شد , این محصول از جنس چوب است و صفحه آن از جنس ام دی اف است. میز کنفرانس کلاسیک ام دی اف از دوام بالایی برخوردار است همچنین شیک و لوکس بودن آن زبان زد است. شما میتوانید با توجه به طرح و رنگ و سایز مورد نظرتان آن را سفارش دهید.

میز کنفرانس 8 نفره

قیمت میز کنفرانس 8 نفره:

از آنجایی که تنوع در این نوع میز بسیار بالاست شرکت آدینا می تواند به تمامی نیاز های مشتریان پاسخی در خور نام خود بدهد. قیمت این محصول بسته به طول و مشخصات آن دارد. برای اطلاع بیشتر میتوانید با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

میز کنفرانس 8 نفره

رنگ میز کنفرانس 8 نفره میتواند بسته به انتخاب مشتری تک رنگ یادو رنگ باشد در صورتیکه انتخاب شما ترکیب دو رنگ است ، پیشنهاد ما ترکیب رنگ روشن و تیره در کنار یکدیگر است . این امر باعث میشود تا زیبایی بیشتری کار بخود بگیرد شما میتوانی رنگ دلخواه خود را از کالیته های زیر انتخاب کنید 

مدت زمان اجرا برای ساخت میز کنفرانس لاکچری14 روز کاری میباشد . 

توضیحات تکمیلی(شرایط پرداخت و واریز وجه ):

شرایط عمومی فروش کالا:««قیمتها فقط یک روز اعتبار دارد »»

شرایط پرداخت :75درصد پیش پرداخت و 25درصدقبل از خروج کالا از کارخانه تسویه کامل میگردد.برای تهران 10% هزینه بسته بندی ، حمل و نصب و کارگری به فاکتور اضافه  میشود .

برای شهرستانها :5درصد  بابت هزینه نصب ومونتاژ  اضافه خواهد شد .هزینه حمل از درب کارخانه تا محل مشتری بعهده مشتری است .هزینه حمل از درب کارخانه تا محل مشتری بعهده مشتری است .

رنگ و ابعاد دلخواه شماست ، بعد از قطعی شدن سفارش  و واریز پیش پرداخت هم پرسنل فنی حضوری میرسند خدمتتان(در تهران) هم برای اندازه گیری دقیق محل و هم کالیته چوب می آورند که رنگ دلخواهتان را از داخل آن انتخاب کنید.قبل از اجرا هم برایتان یکعدد طرح سه بعدی میزنیم . بعد از تایید طرح توسط شما کار شروع خواهد شد